Se indlæg|
Et VPN tip fra Richard Barrow
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/05-2016 06:44
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.richar.../#comments |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/05-2016 15:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Rigtig god idé med brug af en VPN, du skaber en privat tunnel mellem din computer og et andet land i verden. Her igår aftes kom jeg til at lave en fejl. Jeg startede min Netflix, men havde glemt at koble mig til min VPN, som viser Netflix at jeg befinder mig i USA - BUSTED!!!! ![]() Da jeg senere koblede mig på via VPN, havde Netflix luret mig af og afviste mig, da jeg ville se en film. Så nu er det dansk Netflix med markant færre film og serier. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 25/09-2016 15:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Nogen som har succes med DNS til amerikansk Netflix på nuværende tidspunkt ? Har forsøgt mig frem, trin for trin, med diverse DNS koder og procedurer, men kan ikke komme væk fra Dansk Netflix.. Har signet op til Unlocator DNS som tilbyder 7 dages free trial - Uden Held. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/09-2016 16:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har siden prøvet men den går ikke mere. Det er hvad amerikanerne betaler. ![]() Log in på din VPN så du er i USA. Kig derefter på dette link og se udbuddet i en internet explorer, vi danskere er til grin. http://netflixcod... |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 25/09-2016 17:15
|
|
Jep, vi betaler selvf alt for meget i DK. Jeg brugte på et tidspunkt VPN plugin Hola, men den går altså heller ikke længere, og da jeg lige har købt Smart TV skal jeg bruge VPN for at få det til på Tv´et
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 25/09-2016 17:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Samme her, gambit. Kan ikke slippe ud over de snævre danske grænser... Har også prøvet at tweeke med alskens DNS settings -Lidt irriterende, når man nu gerne vil betale for sine ydelser. Jeg kunne naturligvis aldrig finde på det, men jeg har læst om nogen, der så droppede bøvlet helt og udelukkende brugte ulovlige, men gratis torrents . Derfor er det med krokodilletårer, at jeg flæber i kor med branchen, når de taler om de mange penge, der tabes på piratkopiering... Redigeret af sudsakhon d. 25/09-2016 17:54 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 25/09-2016 19:48
|
|
sudsakhon skrev: Samme her, gambit. Kan ikke slippe ud over de snævre danske grænser... Har også prøvet at tweeke med alskens DNS settings -Lidt irriterende, når man nu gerne vil betale for sine ydelser. Jeg kunne naturligvis aldrig finde på det, men jeg har læst om nogen, der så droppede bøvlet helt og udelukkende brugte ulovlige, men gratis torrents . Derfor er det med krokodilletårer, at jeg flæber i kor med branchen, når de taler om de mange penge, der tabes på piratkopiering... Nemlig, det må blive en Chromecast og en ven der kender til de der torrents Bruger netflix nu mens det er gratis, og derfra bliver det afmeldt. Hvis alle gjorde sådan ville de måske stramme sig an. Det kan være det bliver i næste liv. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 26/09-2016 23:49
|
|
Faldt lige over denne glædelige nyhed om en ny 4. generation Chromecast som bliver lanceret start oktober http://www.thever...4k-picture Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 27/09-2016 11:37
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
sudsakhon skrev: Jeg kunne naturligvis aldrig finde på det, men jeg har læst om nogen, der så droppede bøvlet helt og udelukkende brugte ulovlige, men gratis torrents . Derfor er det med krokodilletårer, at jeg flæber i kor med branchen, når de taler om de mange penge, der tabes på piratkopiering... Jeg mener ikke man skal have daarlig samvittighed overhovedet. Hvis der til eksempel er noget musik som jeg kan lide, saa koeber jeg CD'en ogsaa paa grund af de informationer der findes i den medfoelgende booklet. Der findes ogsaa musik som er "OOP - Out of Print" saa maa proeve at finde paa nettet eller proeve via Ebay. Ebay har dog faaet den skoere ide at bandlyse eksempelvis CD'er til Thailand paa trods af at saelger oplyser "Ships to Thailand" og det er frustrerende baade for saelger og koeber. Saa er der kun een mulighed tilbage og det er at soege paa nettet og der er masser af Blogs med musik. TV serier som bliver vist i USA findes paa nettet foelgende morgen i Thailand. Nogle af disse serier bliver vist via True, men kraftigt beskaaret. Eksempelvis saa serien "Banshee" som normalt varer ca. 50 minutter er skaaret ned til maaske 40 minutter. "Banshee" kan kraftigt anbefales bl.a. Ulrich Thomsen goer det fremragende. Han er bl.a. koedproducent (udover narkotika, prostitution osv) og der ryger da et par stykker igennem den store koedhakkemaskine. |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 27/09-2016 15:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Prøv denne fra Kaspersky... https://support.k....com/12726 Faldt over den ved et tilfælde, men har ikke selv brug for en 'skæv' IP. Deres priser mener jeg lå på omkring kr. 30.- pr. måned. Det er da til at holde ud |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.