Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vil lige høre om der render nogle "stentede" pensionister rundt i Thailand og hvordan kredsløbet reagerer på varmen og klimaet.
Jeg selv fik 1 stent for 2 år siden, ikke det vilde men alligevel med nogle bivirkninger , mest fra de efterfølgende medikamenter, groft sagt tyndskid og lidt svimmelhed engang imellem, men har rimeligt styr på det hele nu.
De fleste dage er jeg som født på ny, dog kan der ind i mellem være dage hvor systemet er lidt i ubalance, dvs højt eller for lavt blodtryk, som jeg dog rimeligt hurtigt kan rette op..
Jeg er nu invalidepensionist med en god pension...( heldigvis ikke den danske da jeg hele mit liv har arbejdet i udlandet og var godt forsikret og sikret en fornuftig pension til mine dages ende)
Konen gennem 22 år er Thai og vi er snart fri for vores borgerlige pligter..dvs at ungerne er godt i gang med uddannelser..så vi overvejer måske at rykke teltpælene op og flytte til Thailand indenfor de næste par år..
Men spørgsmålet er naturligvis helbredet, nogen hjertepatienter med erfaring i langtidsophold i Thailand, helbredsmæssigt bedre eller dårlige end i DK ???.
Forsikring osv er ikke et problem, ej heller privathospitaler, så de regelmæssige undersøgelser har jeg styr på, det jeg efterlyser er mere erfaringer med varmen og klimaet indvirkning på systemet/kroppen
Modtager gerne svar i PM