Se indlæg|
Foreign National Information Form
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/06-2016 12:56
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Saa er formularen ved at blive rullet ud i hele Thailand. http://www.richar.../#comments |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2016 13:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Har de mon styr på alle de papirer og formularer, og hvad bliver de brugt til? De sidste mange gange på Dor Mor har jeg udfyldt to stk. formularer der begge indeholder adresse, tlf. nr. osv. osv. - og nu kommer der så endnu et stykke papir? Tåbeligt... ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/06-2016 13:40
|
JohnBKK skrev: Har de mon styr på alle de papirer og formularer, og hvad bliver de brugt til? De sidste mange gange på Dor Mor har jeg udfyldt to stk. formularer der begge indeholder adresse, tlf. nr. osv. osv. - og nu kommer der så endnu et stykke papir? Tåbeligt... ![]() Enig JohnBKK men husk paa at formaalet bl.a. er af hensyn til vores "sikkerhed". |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2016 13:44
|
|
Du skræmmer mig hb, med dit "Newspeak"!![]() |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 07/06-2016 14:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
De er smittet med samme paranoia her ovre paa Philippinerne... men hvad fanden vi foreigner's har jo masser af tid og taalmodighed, og har man rent mel i posen er det hele jo blot et afbraek i dagligdagen og i ventetiden kan man saa sidde paa starbucks og lytte til alle de kloge som alligevel ikke har fattet pointen - mig selv indbefattet.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/06-2016 14:42
|
[url]www.samuitimes.com/tourism-minister-confirms-stringent-measures-to-take-care-of-tourists/[/url] saa mangler vi blot det tidligere forslag med en GPS om halsen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2016 14:54
|
|
hugoboerge, hvad er det med dig og links, de virker aldrig? "Take care of tourists.."? Varm luft, sniksnak, andet er det ikke.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/06-2016 15:20
|
JohnBKK skrev: hugoboerge, hvad er det med dig og links, de virker aldrig? "Take care of tourists.."? Varm luft, sniksnak, andet er det ikke.. Proev igen: http://www.samuit...-tourists/ |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2016 15:27
|
|
Så virker det, tak.. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2016 21:15
|
|
Undrer mig over deres tro på at et stykke papir mere oveni bunken vil kunne gøre en forskel og finde "aliens" der laver numre i LOS. De kan da bare hyre 5-6 lastbiler med anhænger, og cruise op og ned af Suckcumbitch Road, skovle alle negere, især Niggerianere, op med en møggreb og deportere lortet. Derefter gå efter arabere, indere, pakier, bangladeshi´s, og den nye sort, Tyrkere, og det kræver helt sikkert flere lastbiler! Men papir er jo nemt og uproblematisk at fifle med bag skrivebordet.. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 08/06-2016 03:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Thaier elsker papir, Sådan er det jo nu bare. Nu vil de så til at havde lidt mere. Det er fint nok, Ingen problemer herfra. Det jeg har læst andre steder om at folk er "Bange" for at give Bank oplysning, Er jo lidt til grin synes jeg. Immigration har haft bank oplysning fra mange udlænding igennem årene. Folk der bruger formue metoden, Kombiner metoden, Og de sidste par år, Som ekstra bevis for at man føre penge ind i landet hvis man bruge indkomst metoden på nogle Immigration kontor. Og har da ikke læst at der er sket noget med folk der har afleveret de oplysning. Og der er da intet sket ved at jeg har afleveret det 3 gange nu. Tro bare udlænding "keder" sig i Thailand, og skal finde noget at brokke sig over, Så de føler de lever endnu. ![]() @JohnBKK. De kan vil starte med at smide alle de skide Hvide Fa-Rang ud, Der altid brokker sig, altid er negative, Det vil da også være godt for landet ??? |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/06-2016 10:07
|
|
Jeg glemte russerne, op på ladet med dem også! Min pointe med indlægget - hvis det kniber med forståelsen - er at aktivt "på jorden" politiarbejde er mere effektivt end endnu et stykke papir de kan sidde og glo på. Har selv set på Ramkh. Rd. at en polib pick-up lige bremsede op, og standsede to negre der kom spadserende, op på ladet med dem og afsted.. Dette område, samt Bang Kapi, Min Buri, Huamark har været tilholdssted for negre i mange år, i praktisk afstand af deres "arbejdsplads" inde på Suk. Vit Soi 2-4, nemt at komme dertil i bus ell. båd. Det tynder ud i dem, heldigvis, for de bliver jagtet. Redigeret af JohnBKK d. 08/06-2016 10:17 |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 08/06-2016 13:25
|
]JohnBKK skrev:[/url] Har selv set på Ramkh. Rd. at en polib pick-up lige bremsede op, og standsede to negre der kom spadserende, op på ladet med dem og afsted.. Dette område, samt Bang Kapi, Min Buri, Huamark har været tilholdssted for negre i mange år, i praktisk afstand af deres "arbejdsplads" inde på Suk. Vit Soi 2-4, nemt at komme dertil i bus ell. båd. Det tynder ud i dem, heldigvis, for de bliver jagtet.[/quote] De skal bare bli' ved med at tynde ud i det forbandede sorte afskum.. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 08/06-2016 16:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
De kan vil starte med at smide alle de skide Hvide Fa-Rang ud, Der altid brokker sig, altid er negative, Det vil da også være godt for landet ??? Haha Ja så er der kun badedyr tilbage. Væk med alle der ikke bukker for fatter happy G. Og glansbilledet af Thailand. Du har ikke været der længe nok Bade-dyr. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/06-2016 15:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Hans og du er hårdt ramt kun en arm hehe ![]() Skipper Hans skrev: De er smittet med samme paranoia her ovre paa Philippinerne... men hvad fanden vi foreigner's har jo masser af tid og taalmodighed, og har man rent mel i posen er det hele jo blot et afbraek i dagligdagen og i ventetiden kan man saa sidde paa starbucks og lytte til alle de kloge som alligevel ikke har fattet pointen - mig selv indbefattet.. |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 11/06-2016 09:25
|
kiml skrev: Hans og du er hårdt ramt kun en arm hehe ![]() Skipper Hans skrev: De er smittet med samme paranoia her ovre paa Philippinerne... men hvad fanden vi foreigner's har jo masser af tid og taalmodighed, og har man rent mel i posen er det hele jo blot et afbraek i dagligdagen og i ventetiden kan man saa sidde paa starbucks og lytte til alle de kloge som alligevel ikke har fattet pointen - mig selv indbefattet.. Ikke mere kim, nu virker den hoejre sgu igen med 80% capacity og kan loefte det hoeje glas med indhold uden at spilde.. men er gudskelov fri for det imigrations renderi da jeg jo har A13 resident og Barangay ID |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 11/06-2016 09:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
var i jomtien d 3.6 og fik visa extension, nem og smertefri, ingen underlige formular, kun kopi af pas, internet og statsment fra ambasaden. pas klar til afhentning mandag d 6.6 hyggehejsa fra viggovax sattahip |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/07-2016 09:10
|
90 dages rapportering her til morgen hos immigration Samutprakan. Koerte hjemmefra 10:45 og ankom 11:05. Stod lidt i koe for at faa taget fotokopier og 11:15 var jeg ude af vagten igen. Den nye formular blev ikke naevnt med eet ord og jeg bragte selvfoelgelig ikke emnet op. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men er gudskelov fri for det imigrations renderi da jeg jo har A13 resident og Barangay ID