Se indlæg|
Ledig stilling i visumafdelingen
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/04-2006 15:12
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ok, det ser ud til at ambassaden i Thailand søger en medarbejder til visumafdelingen: Hvis du søger udfordringer og har mod på at arbejde på en dansk ambassade, er du måske vores fremtidige medarbejder. Pr. 1. juni 2006 eller deromkring søger vi en medarbejder (37,5 timer per uge) til visumafdelingen. Jobbet består hovedsageligt i kundebetjening og vejledning af danskere og thailændere omkring visum- og opholdsspørgsmål. Derudover skal du kunne påtage dig ad-hoc opgaver på andre områder efter behov samt deltage i ambassadens vagtordning. Der vil være en del skriftlig korrespondance med danske offentlige myndigheder, danske statsborgere, thailændere og andre nationaliteter, så du skal kunne tale og skrive dansk og engelsk flydende. Kendskab til det thailandske sprog vil være en stor fordel, men det ikke et krav. Da vi er en travl sektion, er det også vigtigt at du kan bevare overblikket og samtidig være service-minded overfor vores kunder. Hvis du er interesseret bedes du sende din ansøgning til Den Danske Ambassade Bangkok, 10 Soi Attakarn Prasit, South Sathorn Road, Bangkok 10120, e-mail: senest den 15. april 2006. For yderligere oplysninger omkring den ledige stilling kan visummedarbejder Ingrid Ballaux Seidel, Helle Schmidt eller konsul Ulrik H. Sørensen kontaktes på tel: 02 343 1100. Se nærmere her: http://www.ambban...Søges.htm Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 10/04-2006 15:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Gad vide hvad krav til kvalifikationer er, samt hvordan lønniveauet ligger?
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 16:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
ca. 50000 Baht i mdr. ingen krav til kvalifikationer, man bliver "oplært".. den har stået der et stykke tid |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 16:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej lindegaard, Har du en henvisning til evt. yderligere oplysninger, siden du kan komme op med dette beløb? Ville gerne vide mere inden ansøgningen ryger afsted ![]() mvh rinpoche Redigeret af rinpoche d. 10/04-2006 16:42 |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 16:46
|
|
Tak for din henvendelse om den ledige stilling som visummedarbejder. Det er korrekt, at stillingen aflønnes efter lokale forhold. Der kræves ikke en bestemt uddannelsesbaggrund, man skal bare kunne opfylde de krav, der stilles i stillingsopslaget. I forbindelse med tiltræden vil der finde en oplærings sted. Med venlig hilsen Ulrik H. Sørensen Me dhensyn til lønnen, venter jeg på hans svar.. jeg har dog forhørt mig hos nogle venner jeg har på både den amerikanske og engelske ambassade... og deres lokal lænninger ligger mellem 45000 og 60000 Baht.. efter ansættelses tid... de siger det er rimilighvis det samme der gælder alle ambassader... |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 16:48
|
|
det første var det der kom fra konsulen Ulrik H Sørensen... men det forstod du vel, tænkte jeg lige måtte nævne det![]() |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 16:57
|
|
rinpoche... ifølge din bopæl bor du derude, ring til dem, så er jeg sikker på du kan få information.. 02 343 1100, deer står hvem du skal bede få tale med i Kim's indlæg øverst.. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 16:59
|
|
Hej lindegaard, tak for de supplerende oplysninger. Jeg tror at jeg dermed kan spare mig for at sende ansøgningen afsted ![]() Og her tænker jeg på aflønningen, du har sikkert ret i niveauet. mvh rinpoche |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 17:03
|
|
ikke for noget, men det er da rimeligt efter Thai forhold, min kones veninde har med sin mand et stort shipping firma, de kontor ansatte der har max 30000 baht, plus de arbejder betydeligt flere timer, men hvis du er ene forsørger kan det da godt blive et problem...![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 17:08
|
|
jamen du har da ret, men jeg som dansker vil ikke nøjes med mindre end dansk løn i et dansk job, som vi jo taler om her. Og så har du iøvrigt ret i at jeg også har familie som jeg skal forsørge. Lyder som et job der er designet for sudsakhon på denne site, han opfylder alle kravene på fornem vis og mere til. mvh rinpoche |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/04-2006 17:48
|
|
grunden til at de søger til lokal ansættelse er jo netop at de vil spare på udstationering o.s.v., men så ville jobbet sikkert også kun have været for 1-2 år for derefter at skulle besættes til anden side i 1-2 år... tror faktisk dette job er tidsubestemt dersom det er lokalt. Er du i job derude nu?? hvis man må have den frækhed at spørge?? ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2006 17:52
|
|
Hej du, Nej, det er jeg ikke. Det kunne have gjort en forskel. Og tak for dine supplerende oplysninger ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.