Se indlæg
 Udskriv debat
Udlændingsstyrelsen flytter til Næstved
energy
http://uibm.dk/ny...t-pa-plads
Cool

JohnBKK
Hvorfor ikke Skagen, det er rigtig gak-gak langt væk..

Hammer

sudsakhon
Tjaa..
Det er ingen hemmelighed, at i KBH var pladsen for trang.

men det virker tude tosset at insistere på at flytte styrelsen til Næstved, som uanset at de bliver glade for arbejdspladserne, ligger langt fra centralt for hverken medarbejdere eller de fleste brugere.
Og at man så endda skal spilde penge med at bygge nyt, er da endnu mere tåbeligt.

Jeg går skam ind for at ikke alt skal ligge i Kjøwenhawnstrup.
Men det virker søgt, at placere det et stad alle skal pendle for at nå.

Der bor også udlændinge i Næstvedområdet, bevares.
Men Næstved er lidt ligesom forslaget....... Skagen, bare i den modsatte ende

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
JohnBKK
Alt det der idiotiske udflytningsfis er jo bare "lipstick on a pig" - excuse my french...

Hvem var arkitekten bag at hele DK skulle total-centraliseres via kommunesammenlægninger og dermed mistede adm. jobs?

- og nu forsøger de så at reparere lidt på katastrofen.

Snup en fad og kom i tanke om Lille Lorte Lars fra Græsted...

BuddyG
Tjaa hvorfor ikke Ringsted, Slagelse, Korsør eller Odense, så man i det mindste kan nøjes med 1 tog fra Århus eller Fredericia.
Der er ikke engang motorvej fra KBH til Næstved.

GAMBIT
det er sikkert ikke tilfældigt at det ligger på sjælland så der lige kan betales for 2x broafgifter når nu ansøgere mm. virkelig VIL have noget med Danmark at gøre.

JohnBkk, få mig ikke startet på lille Lars Ludder Fadøl - du skulle ha set svinet svede under talen til OL vinderne i går. Han kan bare ikke se ærlig ud på noget tidspunkt.

Lad os høre hvad Lars siger til det

Og nu vi er ved det

Og vi kan da slutte af med en sang

Redigeret af GAMBIT d. 24/08-2016 21:51

Thomas72
Var det ikke noget med Lars Løkke også vil flytte Hovedbanegården til Anholt?

https://medium.co....x64vn8l5r

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

energy
Se positivt på det. :-)
Nu når vi alle sammen skal til Næstved, så kan vi nappe en tur til Bonbon Land i Holmegaard med det samme.

Nirvana
så skal vi udled meger co2 udledning
Come As You Are

kylling
Der ligger en dejlig Bilka i Næstved,så kan man jo samtidig handle LOL LOL

birkedhoj
Undskyld mig.
Hvad skal man besøge udlændinge styrelsen for? Jeg spørger ikke for at lave en masse palaver, jeg ved det bare ikke. Har rejst på ferie, i Thailand og aldrig skulle til udlændinge styrelsen for hjælp.
Det er måske for jeg bare er en turist som rejser til Thailand én gang om året på ferie. Støder mit indlæg nogen, så se bort fra det.
Flyver PE med THAI altid

vandango
I gamle dage boede jeg i Haslev.
Nogen gange når vejret var til det, smuttede jeg og drengene til næstved torv.
Købte en pose med øl og kommenterede alle de smukke kvinder vi så på torvet, samtidig med at vi pralede med hvem vi havde nedlagt i Haslev.

kylling
birkedhoj skrev:

Undskyld mig.
Hvad skal man besøge udlændinge styrelsen for? Jeg spørger ikke for at lave en masse palaver, jeg ved det bare ikke. Har rejst på ferie, i Thailand og aldrig skulle til udlændinge styrelsen for hjælp.
Det er måske for jeg bare er en turist som rejser til Thailand én gang om året på ferie. Støder mit indlæg nogen, så se bort fra det.

Hvem skulle dog blive stødt af det??

JohnBKK
Måske det altid venlige menneske birkedhoj er nervøs for en sviner fra undertegnede, tøhø!

Webmaster
JohnBKK skrev:

Måske det altid venlige menneske birkedhoj er nervøs for en sviner fra undertegnede, tøhø!

Ja og det hører ikke til herinde.
Folk skal ikke være bange for at træde andre over tærene herinde, og den anden vej så skal folk selvfølgelig også kunne tåle at få lidt igen fordi andre har andre meninger og fordi andre vil argumentere for deres meninger.

Så længe debatten foregå i en ordentlig tone så er alle indlæg og meninger lige gode i debatten.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
energy
birkedhoj skrev:

Undskyld mig.

De dele af Udlændingestyrelsen, der skal flyttes til Næstved, behandler primært sager vedrørende familiesammenføring, forlængelse af opholdstilladelser og visum.

JohnBKK
Webmaster skrev:

JohnBKK skrev:

Folk skal ikke være bange for at træde andre over tærene herinde, og den anden vej så skal folk selvfølgelig også kunne tåle at få lidt igen fordi andre har andre meninger og fordi andre vil argumentere for deres meninger.

Så længe debatten foregå i en ordentlig tone så er alle indlæg og meninger lige gode i debatten.

Nu var det sådan set kun en lille bemærkning til en finurlig kommentar fra medlemmet birkedhoj, andet var der såmænd ikke i det..

Webmaster
JohnBKK skrev:

Webmaster skrev:

JohnBKK skrev:

Nu var det sådan set kun en lille bemærkning til en finurlig kommentar fra medlemmet birkedhoj, andet var der såmænd ikke i det..

Ved det :-)
Også derfor jeg lige fandt anledning til en lille bemærkning om at alle er velkomne til at deltage i debatterne.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: