Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Men de er også nogle dovne slyngler, hvilket jeg oplevede idag, der var sgu ingen misforstået kommunikation, for jeg opdagede hvad den dovne tøs havde gang i.
Skulle bruge nogle 6x4 cm foto af mit kontrafej, så ned i BigC i den typiske "Photo Booth" og få lavet nogle typiske skodbilleder med blå baggrund.
Det syntes lille Nit, Not, Noi eller wtf hun hed der bestyrede boksen slet ikke, hun sagde at "them photo no good" og "u go down road to real photoshop and get" - hvortil jeg svarede - "no promblem, I want photo from here" - og så var der masser af himmelvendte øjne, pust og støn, var hun mon horny?
Næh, men da jeg kiggede på hendes PC skærm var der et læs af billeder hun var ved at redigere eller hva f... ved jeg, private familiebilleder, og hun gad bare ikke lukke det ned og åbne photo programmet, hahaha!
Bitch... så jeg bad hende lukke lortet ned, få de rødmalede negle ud af somtamkanalen og få lavet de billeder, og det lykkedes.
150 THB for 8 styks.. og de var pakket ind, men det var min kommunikation sgu ikke, gider ikke deres dovenskab og saduak sabai.