Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
"Authorities on Friday impounded 2,155 buses and froze bank accounts containing 4.7 billion baht held by the country's biggest "zero-dollar tour" network including OA Transport Co and 381 firms."
"Well, the "Thai nominees who made it all possible" are Thai Chinese - the people who completely have a hammer-lock on all the business, the land, and to a large extent all the politics, judiciary and the bureaucracy in this country. Of course this is heresy here, the official term for my statement is "fostering social divisions". Amazing Thailand indeed."
Går tur i The Mall hver dag, og nu har der sgu været "Chinese Moon Kake "festival i uger synes jeg..
Forvent ikke for meget af BP, men mon ikke det er "Thai Nominee" arrangementet der skal kigges på, penge over og under bordet, skat, afgifter m.m.?
Hmmm... Har du egentlig læst artiklen?
"Tourist police moved the buses to the nearby Airport Rail Link station of the State Railway of Thailand. Land Transport Department officials will check if any of them were used illegally. An initial examination found that some of the buses were unregistered, police said."
Jo jo, jeg har skam læst den. Det med busserne fandt de først ud af bagefter, så det er ikke det, der har sat det hele i gang. Og busserne er det eneste, der nævnes - ud over at man ikke kan lide zero dollar-turister.
Jeg læste også kommentarerne (der er sikkert flere nu), og det er slående, så mange, der mener, at det er godt med indsatsen uden at sætte spørgsmål ved, hvad der egentlig er foregået i strid med loven.
Man skulle tro, at tidligere aktioner ville få læserne til lige at trække vejret. De har jo fx sikkert læst om indsatsen mod de bridgespillende pensionister.
Under the 'zero-dollar' tour model, Chinese pay in advance for lodging, meals and tours, but in truth they are pressured to buy, buy and buy from non-approved merchants throughout their stay.