Se indlæg
 Udskriv debat
Regn- og badevand til toilet skyl...
rmk
Hejsa allesammen, her kommer så endnu et underligt spørgsmål fra mig Grin

I danmark stilles det store krav til renligheden af "gråt vand" (spildevand og regnvand) som skal bruges til toiletskyl... dette skyldes den smittefare der kan være hvis vandet skulle finde på at hoppe fra topilettet og op i numsen på sen som betytter sig af toilettet (eller hvis børn skulle finde på at lege i toilettet).
Det jeg ønsker at vide er om reglerne er de samme i Thailand eller om de er lidt mere lempelug emed den slags. Toiletterne er jo udformet på en måde som forhindrer sprøjteri ved toiletbesøg - har jeg bemærket.

Håber der er nogen her der kan hjælpe mig...

René

solmand
tror ikke de har en lov ang det
solmandGrin
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

mr tirak
Om der er nogen lov om dette tvivler jeg paa.

Det er helt alm at benytte regn vand til toilet og bad, som du vil se hvis du bevaeger dig rundt i Th, staar der uden for naesten alle lidt aeldre huse store ler krukker, disse er til opsamling af regn vand, dette er desvaere ved at forsvinde med nybyggeri og ( bedre ) vandforsyning, Thailand har store problemer med vand mangel, saa man kan kun opfordre til at flere samler regnvand og bruger til toliet og toej vask.

Mange steder bruger de vand fra egne boringer, det gjore vi ogsa paa vores resort ( naturligvis ikke til madlavning ) her var der heller ikke som i dk krav om proever paa vandkvallitet.

I coffee shoppen hvor vi bor nu samler vi regnvand til toilet og have.

Mr Tirak

WWW.thebeachhouse.asia
thaikurt1

Jeg har selv to store ler krukker står uden for huset , men vi vi kobe vande naar der vand mangel her bruge vi det, selv og vi kan faa gratis vand men det vil kone ikke havde da det lugter.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spring til debat: