Se indlæg|
Rejse til Phuket januar/februar vs. marts
|
|
| thg |
Lagt på d. 27/09-2016 20:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Højsæsonen i Phuket er vel januar/februar, men overvejer at rejse d. 5/3-20/3 og vil derfor høre hvad forskelle jeg kan forvente? Vil der være flere regndage, vil der værre færre turister (fint for mig) og er der ting der vil være lukkede? |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 27/09-2016 20:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Snarere tværtimod.. Færre regnvejrsdage og lav fugtighed, statistisk set, men det er formodentligt varmere. Der er ikke noget, der lukker i Thailand ;-) Jeg har dykket meget dernede og der er en tendens til at havet stille og roligt bliver mere oprørt i tiden fra højsæson mod den varmeste periode i april. Det betyder, at badevandet kan virke grumset og der kan være understrøm og farlige bølger (hvis du har børn med) Men det tidspunkt kan flytte sig eller være forskelligt fra år til år. Det myldrer altid med turister, men i forhold til højsæson er der nok en anelse færre. Irriterende russere slipper man aldrig helt for Min kones lillesøster arbejder for et cruisefirma http://hypeboatcl... Min kone var alligevel i telefonen med hende, så jeg hørte om de har mange bookninger i den periode. Det var helt normalt og er ved at blive fyldt op, så der er ikke voldsom nedgang der. I højsæsonen, der løber frem til 15. april, kan det være svært at booke tid. Cruiset er populært blandt folk med lidt på kistebunden...Især nyrige russere, der fyrer 10-15 flasker Dom Perignon af for sjov Redigeret af sudsakhon d. 27/09-2016 20:52 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 28/09-2016 05:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Marts er der ved at være meget varmt, Jan-Feb okay iflg. Thaierne er det stadig højsæson meeen der er god plads. Og du kan finde gode priser på overnatning i Marts måned. thg skrev: Højsæsonen i Phuket er vel januar/februar, men overvejer at rejse d. 5/3-20/3 og vil derfor høre hvad forskelle jeg kan forvente? Vil der være flere regndage, vil der værre færre turister (fint for mig) og er der ting der vil være lukkede? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.