Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Børnene
 Udskriv debat
Forsikring til barn, bestil på nettet
Jydekrebsen
Hej, har styr på næsten alt vedrørende visum til min kones datter, dvs. alle papirerne (ansøgning m.m.) er udfyldt og sendt til hendes søster, som så, sammen med datteren, vil aflevere det hele til Visa Application Centre i Bangkok (vi har ikke selv mulighed for at aflevere ansøgningen, men den del er der styr på, altså fuldmagt og bekræftelse pr. telefon at søsteren kan gøre det)

Det eneste der mangler, er forsikringen, og det troede jeg ikke ville være et problem, for det er jo bare, at finde et selskab og gå ind og købe det, tænker jeg, de snakker jo Thai alle sammen, så det er jo bare at spørge, og hvis det er det forkerte sted hun henvender sig, får hun vel hjælp til at finde det rette sted, men nej, det kan hun ikke, og hun kender åbenbart heller ikke andre der kan og jeg har opgivet at få min kone til at overtale hende om at så svært er det ikke.

Så det jeg tænker nu, er om nogen her, har erfaring med at bestille en sådan forsikring på nettet, sådan at policen kan sendes til søster.
Eller alternativ en adresse på et forsikringsselskab tæt på Visa Application Centre, hvor min kone kan ringe og aftale alt, så søster kun skal hente policen

milex
Du kan bestille forsikring her:

http://www.bupa.c...index.aspx

Policen sendes pr. email og/eller pr. post.

Jydekrebsen
Tak for oplysning.

Spring til debat: