Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Du finder nok ikke noget specielt imponerende på den tid. Dette billede er af Kathu-vandfaldet på Phuket, så vidt jeg husker, er det øens største. Billedet er vist taget i februar, og det bliver ikke bedre af, at du kommer i marts.
Det kan være, der er et vandfald med lidt mere vand i i naturparken ved Khao Lak, men forvent ikke at blive voldsomt imponeret.
Det kan da godt være, at andre ikke er så udtørrede på den tid. Jeg må indrømme, at jeg mistede interessen for at besøge flere på den årstid efter at have taget det billede.
Du finder nok ikke noget specielt imponerende på den tid. Dette billede er af Kathu-vandfaldet på Phuket, så vidt jeg husker, er det øens største. Billedet er vist taget i februar, og det bliver ikke bedre af, at du kommer i marts.
Det kan være, der er et vandfald med lidt mere vand i i naturparken ved Khao Lak, men forvent ikke at blive voldsomt imponeret.
Ton Sai vandfaldet i Khao Pra Taew national parken på Phuket - på vej mod lufthavnen - er noget større, men stadig ikke imponerende på nogen måde.
Der er til gengæld mange fede vandfald i Khao Lak.
Vi var der sidst i december, krystalklart køligt vand.
Sai Rung, Ton Chong Fa, Lampi, men disse ligger ude ved kysten, hvor turisterne som regel kommer.
Lidt længere inde i landet, mod bjergmassivet ligger der flere, som jeg end ikke kender navnene på.
Fik blot fornøjelsen af at skvulpe rundt der.
Der var masser af vand, sikkert også i marts.