Se indlæg|
Gode snorkelsteder på egen hånd Khao Lak+Phuket?
|
|
| thg |
Lagt på d. 09/10-2016 10:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hvad findes der af gode snorkel muligheder på egen hånd i Khao Lak og Phuket, altså uden at man skal på en købt tur med en masse andre mennesker? Meget gerne et sted man kan køre til eller evt. leje en privat longtail båd for at komme dertil ![]() |
|
|
|
| Druwor |
Lagt på d. 09/10-2016 18:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 208 |
thg skrev: Hvad findes der af gode snorkel muligheder på egen hånd i Khao Lak og Phuket, altså uden at man skal på en købt tur med en masse andre mennesker? Meget gerne et sted man kan køre til eller evt. leje en privat longtail båd for at komme dertil ![]() Nu er snorkling ikke det jeg gør mest i, men rigtig mange ø'er og snorkling/dykker steder på østsiden fra Khao Lak og syd på er blevet lukket af myndighederne fordi folk ikke kan finde ud af at nøjes med at kigge, med istedet brækker koraler af og tager med hjem som souvenir. Gælder også mange steder i farvandet mellem Phuket og Krabi. Gælder også flere steder omkring Kho Samui og Kho Tao på den anden side af "fastlandet". Jeg har desværre slettet den liste jeg fik i august da jeg ikke skulle bruge den. Arbejder mest med elefanter via mit arbejde i WFFT. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.