Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis man skal forrette sin nødtørft i det centrale Bangkok, bør man absolut lægge vejen forbi toiletterne i Central Embassy, et luksusindkøbscenter, der ligger mellem Ploenchit og Chit Lom. Faktisk er det værd at valfarte til stedet alene for at opleve de avancerede bekvemmeligheder, der stilles til rådighed for enhver, der måtte komme forbi - ganske gratis og i rolige omgivelser, da der tilsyneladende er få, der handler her.
Herlighederne består af nogle state-og-the-art lokummer: skinnende rene, med opvarmede sæder, der automatisk slår sig ned, så snart man kommer ind i kabinen. Når man har besørget, kan man vælge, om man vil skylles (vel at mærke med behageligt opvarmet vand) for eller bag (eller man kan vælge begge dele), med bred eller smal stråle (alt efter ens facon), og med svagt eller stærkt tryk (fra forskellige retninger). Man kan styre det hele efter behov og behag, indtil man til sidst trykker på stopknappen. Hvorefter udskylning, rengøring af sædet m.v. foretages helt automatisk.
Det er virkelig en oplevelse, man ikke bør gå glip af! Skidegodt Egon!
PS Jeg har tidligere henvist til de hemmelige toiletter, der findes på alle BTS stationer. Begge disse tips indgår i øvrigt i min nye bog Thailands Toilethemmeligheder, der udkommer til næste år.
Jeg faldt over et lignende toilet et andet sted. Dog ikke helt så avanceret med sædenedlukning og -rensning, men med vaskefunktion og et et avanceret udseende panel til at styre den. Jeg var lidt nervøs for, om den gik i gang automatisk.
Jeg kan ikke lige huske, hvor det var, men jeg tror, det må have været i Terminal 21 eller i Big C-centret over for Central World.
Jeg faldt over et lignende toilet et andet sted. Dog ikke helt så avanceret med sædenedlukning og -rensning, men med vaskefunktion og et et avanceret udseende panel til at styre den. Jeg var lidt nervøs for, om den gik i gang automatisk.
Jeg kan ikke lige huske, hvor det var, men jeg tror, det må have været i Terminal 21 eller i Big C-centret over for Central World.
Kunne måske have været i Terminal 21 hvor disse 2 billeder er taget for 3-4 år siden.
[img]http://i973.photobucket.com/albums/ae217/farangBaaMaak/Thailand%20Portalen/P1070437_zps8isulc07.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i973.photobucket.com/albums/ae217/farangBaaMaak/Thailand%20Portalen/P1070438_zpsjgzhpj1m.jpg[/img] is not a valid Image.