Se indlæg|
Thai Bazar i Valby
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/10-2016 20:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Så lige i dag at der er åbnet en halvstor butik med thai-varer i Valby nær det sted hvor Foodland lå før i tiden. Ja det kan godt være den har ligget der i noget tid, men først i dag jeg er blevet bekendt med den. Har i forbindelse med denne tråd fundet butikken på facebook: - www.facebook.com/thai.bazar Jeg var ikke inde i butikken, men nåede da lige at tage lidt billeder. ![]() ![]() ![]()
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 02/11-2016 06:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Tak for info, altid spændende med nyt. Vi skal da forbi og se deres "frisk grøntsagers afdeling" og hvis den kan konkurrere med Kakshidi Food Marked's så er det her jo en rigtig fin beliggenhed. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 02/11-2016 09:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
jeg kan ikke finde adresen
Come As You Are
|
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 02/11-2016 09:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
T. Hansen er deres nabo kan jeg se på billedet. Gl. Køge Landevej 77 2500 Valby |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/11-2016 22:41
|
|
Jeg var forbi butikken for et par dage siden. Der er en køle-afdelingen, ca. på størrelse med den hos Kakshidi, hvor der blandt andet var frisk grønt, æg, pølse-pålæg mv. Udenfor butikken ved indgangen er der en "dansk" grønt-afdeling, altså med bananer, løg, kartofler, druer osv. Jeg har ikke direkte holdt priserne op mod Kakshidi, men kan dog huske nogle af priserne. 30 x Mama nudler for 60 kr. 30 æg for 23 kr. 1 kg Madras karry for 60 kr. Red Carry Paste 400g for 16 kr. Fish Snack Spicy for 10 kr. En lille pose chili rød eller grøn 60 g for 9 kr. Umiddelbart savnede jeg et større udvalg af Lobo's produkter på hylderne. Der var forskellige typer og kvalitet ris - købte en sæk med 18 kg thai Siam Elephants (Sun Lee) hom mali for 220 kr. Jeg fik en fin og høflig betjening. Parkerings-forholdene var betydelig bedre end de som oftes er hos Kakshidi. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/09-2017 19:11
|
|
Var lige forbi Valby i dag. Butikken er i dag en afdeling af Kakshidi Food Trading (KFT). KFT kender vi normalt inde fra Kødbyen. Læs nærmere om KFT her: - KAKSHIDI Food Import Aps - Hvor er den bedste thaishop i hovedstadsområdet - NokiNok har været på besøg hos Kakshidi Food Trading (KFT) Det var let at få en parkeringsplads ved KFT-butikken i Valby. Noget der i visse timer af døgnet kan knibe en del i Kødbyen. Med venlig hilsen
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 16/09-2017 21:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Tak for info. Når jeg er i Kjøwenhawnstrup, har jeg før handlet i Thai Supermarket Istedgade 134 .. Men grundet parkeringsvanskeligheder og især at det er muslimer. og af religiøse årsager ikke fører flere af de varegrupper jeg (eller nærmere fruen) ønsker, kommer jeg der ikke mere. Mange af de thai butikker omkring Hovedbanegården er meget snuskede.. Kakshidi Food Trading har billige basisvarer, men mangler udvalg, synes jeg. Så Valby får en chance. ;-) Parkeringen er i al fald vigtig også |
|
|
|
| milton |
Lagt på d. 17/09-2017 00:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Min kone har kastet sin kærlighed på Sara Food på Halmtorvet 40. En lille, hyggelig kælderbutik der dækker vores behov. Dog har vi været der et par gange, hvor der ingen grøntsager har været, men det er helt vores egen skyld, da vi kommer på de dårlige dage. Har fået at vide hvornår de får leveret grøntsager, men kan ikke huske hvilken dag det var. Hvis du spørger får du det sikkert at vide. Nu tjekker jeg aldrig priserne når der handles ind i thaisupermarkederne, men skal jeg tro på min kones ord (hvilket jeg selvfølgelig gør. Tør ikke andet :-) ), så skulle Sara Food også være billigere end Kakshidi. Jeg vil lade andre bedømme sandheden i dette udsagn God lørdag aften til alle |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/09-2017 11:51
|
|
Jeps, der er mange gode alternativer til KFT i Københavns-området. Også blandt ikke rene thai-butikker.
Med venlig hilsen
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 17/09-2017 14:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Fik lige en lys ide.. Man burde lave en liste over hvilke thailandske grøntsager, der kan substitueres med danske. -Selvom det nok ikke falder i god jord alle vegne (thai-rak-thai fænomenet) Vi elsker pak kanaa http://siam-food-...kanaa.html men det koster en bondegård. Vi bruger spidskål i stedet, som faktisk får retterne til at smage endnu bedre. Desværre har thaier vænnet sig til mange industriprodukter. Fruen fortærer tonsvis af denne form for pølse https://www.shutt...ch/moo+yor (hvilket er en af flere grunde til at jeg ikke kommer i de thai/muslimske butikker) Produktet er kvalitetsmæssigt på højde med "fiskefingre" eller "kyllingenuggets" fra Aldi...altså lavet på gummer og muler + stykket lige inder halen... Jeg kan i ren beskedenhed lave den pølse selv, der slår kvaliteten med mange længder. Får også ros, men tilbagemeldingen fra stort set alle thaier er, at der mangler noget i konsistensen.. Problemet er, at dette er resultatet af "det lille kemisæt", som netop er en af de ting, jeg vender mig væk fra.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.