Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej
Vi (3pers.) er i Sydthailand fra den 23 dec.-12 jan. Vi er ca. en uge på Railey East og skal derefter med båd til Koh Ngai . Spørgsmål 1 : Hvordan kommer vi det ? og er det nødvendigt at bestille/ købe billet hjemmefra, da der jo er mange mennesker over jul/nytår? 2: Hvordan kommer vi fra Koh Ngai - Koh Phiphi og skal der også forudbestilles ? 3:Hvordan Phiphi-Ao nang og igen forudbestilling ??Håber nogen kan hjælpe. Har rejst i Thailand 2 gange før,men det var i marts/april og der var det intet problem med båd/bus billetter,men jul/nytår er der vist rimelig mange mennesker, eller ? hilsen Anette
Er der slet ikke nogen der ved, om det er nødvendigt at forudbestille færge/båd fra Railey East/ Krabi til Koh Ngai imellem jul og nytår (29/12) KH Anette
Jeg kan ikke forestille mig, at det er nødvendigt at bestille hjemmefra - hvis det overhovedet er muligt. Snak med en turbod eller direkte med dem der sejler, når I er ankommet. Så vidt jeg kan forstå på dig, har I flere dage et sted, inden I skal sejle videre til det næste, og det burde være rigeligt, selv hvis der er mange mennesker.