Se indlæg
 Udskriv debat
Thaibilletter i skoleferieperioden 2006.
Rasmus
Jeg skal lige love for at det er blevet en bekostelig affære, at købe Thaibilletter i skoleferieperioden. God nok må jeg indrømme at jeg nok er lige lovligt sendt ude med mit billetkøb. Det var ikke muligt i dag 25 april, at fremskaffe billetter på økonomiklassen i de dage hvor vi ville af sted. Vi kunne blive skrevet op i køen til evt. ledige billetter på disse datoer.

Derfor var jeg desværre nød til at købe billetterne på Business klasse - både ud og hjem.
Nu er det således, at vi også skal have vores adaptiv datter med hjem til Sverige sidst i juli md. Hun bliver 13 år samme dag som vi rejser hjem. Her var Asien Travel i stand til at tilvejebringe billet til hende - ligeledes på Business klase - til en favorabel pris.
Således måtte jeg betale kr. 30.500 for to voksne, et barn (7 år) tur retur - samt en enkelt billet til adaptiv datteren (13 år) alle på Business klasse.

Billetterne er såkaldte ”åbne 2 måneders billetter” med ret til at ændre ud og hjemrejse uden yderlige omkostninger. (forudsat at der er plads på Business klassen) Dertil kommer at vi alle vil blive tilskrevet ca. 15.000 Mileage på vores Royal Orchid bonus kort. Så til næste år har 3 af os Mileage nok til en gratis billet.

Så efter nærmere eftertanke syntes jeg ikke det er så galt endda!
Men tro mig - jeg vil til fulde udnytte mine privileger på Business klassen. Jeg vil kigge meget dybt i deres Whisky flasker på vej til Bangkok. PfftGrinCool
Hilsen Rasmus

Martin
Mig bekendt har Thai air ''afskaffet'' business class på cph/bkk/cph og indført premium economy istedet for. Der er ikke den store forskel andet end prisen. Smile

Rasmus
Af skade - bliver man som sagt klog! Dette har jeg bitterligt erfaret.
Derfor har jeg nu arrangeret ny ferie for mig og min familie. Vi afrejser sidst i maj, og kommer hjem igen engang i juli md. Derved undgår jeg de uhørte horrible priser som ThaiAir opretholde i skoleferieperioden.
Derfor opfordre jeg alle til at købe deres billetter i god tid - inden flyselskaberne lugter ”guld” og lukrer på vores sene reservationer.
Bare et godt råd!
Rasmus

pdrhan
Det er ALTID dyrest at rejse i skole sommerferier - sådan har det altid været - det kan vel ikke komme bag på dig?

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: