Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har du givet drikkepenge i pølsevognen foran ComputerCity, så er pengene ikke røget i lommen på Pølse-Bo, de er gået til en ny legeplads på en skole i den fattigste del af Thailand.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
For omkring ni år siden var Bo Larsen, indehaver af Bo’s Pølsemand og også kendt som Pølse-Bo, på en tur i Nord-thailand. Her besøgte han en skole, der var bygget op efter tsunamien, men det er et fattigt område, og de havde ikke meget på skolen.
Og så er det man spørger sig selv: Hvad har tsunami med nord Thailand at gøre?
For omkring ni år siden var Bo Larsen, indehaver af Bo’s Pølsemand og også kendt som Pølse-Bo, på en tur i Nord-thailand. Her besøgte han en skole, der var bygget op efter tsunamien, men det er et fattigt område, og de havde ikke meget på skolen.
Og så er det man spørger sig selv: Hvad har tsunami med nord Thailand at gøre?
Jeg gaetter paa at man har glemt aarstallet hvor tsunamien fandt sted og der menes at det var i det aar at man saa byggede paa skolen.
Har du givet drikkepenge i pølsevognen foran ComputerCity, så er pengene ikke røget i lommen på Pølse-Bo, de er gået til en ny legeplads på en skole i den fattigste del af Thailand.
Jeg husker eksplosionen på Valby Gasværk, der var en tid før og en tid efter, årstallet ved jeg ikke.. Men godt gjort af Pølse-Bo.
Ja for fanden.
Jeg boede dengang ude på bispebjerg park allé, jeg troede helt alvorligt at der var landet et fly på taget, var endda ude og kigge efter vraget.