Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen af de ærede medlemmer, som har erfaring med at køre Thai' registreret bil i Cambodia.?
Kort sagt, kan man uden de store problemer, køre over grænsen i sin Thai' bil.? Og hvordan ser forsikrings situationen ud.? Skal der tegnes speciel forsikring etc.
Forsøgte det en gang. Pga de kører i den anden side af vejen, kunne det ikke lade sig gøre.
Fandt dog ud af at man kan købe entrance, men at den vil være begrænset til det distrikt man ankommer i. Bil pas og forsikring var de ligeglade med.
Fik yderligere forklaret at alle busser og mini vans kun kører til grænsen af samme årsag.
Vi parkerede og lejede bil i Cambodja.
Jeg husker da Jeg for første gang tog en afstikker til Cambodja i jan. 2010, var det først med minibus fra PTY til Poipet og derefter igennem pas kontrollen. Da det var overstået, blev vi placeret i andre busser afhængig af om man skulle til SR eller til Phnom Penh.
Jeg skulle selv til SR og blev placeret i en minibus, men minibussen var beregnet til at køre i Thailand og Jeg sad forrest siden af chaufføren. Først bagefter tænkte man, hvis minibussen var kørt frontalt ind i en lastbil, var Jeg den første der var røget.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.