Se indlæg
 Udskriv debat
oodies place kho chang
sony
Nogle der kender det her sted på koh chang?

Har været der 2 gange nu de sidste par gange jeg har været i thailand, og det et skide hyggeligt sted syntes jeg, især hvis man er til blues musik.

Men det meget sjovt hende der spiller mundharpe har også været der de gange jeg var der samt guitarristen og videoen er fra 2011/10.

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
Må lige have deres glans nummer med også, det giver de hvergang og de gør det faktisk skide godt, men de 2 gange jeg har set dem spille numret var det en sød dame fra usa der sang og hun var hamrende god til det.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
Her er hun sgu

Spring til debat: