Se indlæg|
Hjælp en dansker
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/02-2017 13:33
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Link: https://www.helpa....com/home/ Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 05/02-2017 10:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
TJAE Skal man grine eller græde ?
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/02-2017 12:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det er soergeligt hvis voksne mennesker ikke kan tage vare om sig selv og familien. Udover sol kan man ogsaa blive skollet af UV straaler naar vejret er overskyet hvis man er oppe i hoejderne. Saa for en sikkerheds skyld brug solcreme med hoejt filter. @ Kim Ludvigsen - jeg ved ikke om du har emnet oppe paa din hjemmeside ? |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 05/02-2017 12:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg er nok langsomt opfattende.. Men forstår intet af det klip |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 05/02-2017 13:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
hugoboerge skrev: Det er soergeligt hvis voksne mennesker ikke kan tage vare om sig selv og familien. Udover sol kan man ogsaa blive skollet af UV straaler naar vejret er overskyet hvis man er oppe i hoejderne. Saa for en sikkerheds skyld brug solcreme med hoejt filter. @ Kim Ludvigsen - jeg ved ikke om du har emnet oppe paa din hjemmeside ? Jeg kender godt alle de gode råd men har fundet ud af at man bedst kan undgå rotter, aber og kinesiske (og andre) turister ved at holde sig til solskin fremfor skyggen ... |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/02-2017 16:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Det har jeg ikke, men det bør jeg nok have. Tak for at gøre mig opmærksom på det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.