Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg tror du har ret, Rin. Ideen bliver nok mest påskønnet blandt de i forvejen fortabte..
Det kan godt være, at jeg kommer til at lyde hoven, men jeg fik lige læst Nationens kommentarer igennem. Hold dog op, hvor er der megen facepalm-dumhed derude... Medmindre det er noget de spiller for sjov skyld..
-Dog var der et bidrag, der trods brugen af harme til at formidle en tyk grøn misundelse, er tættere på noget brugbart, uden at vide det:
skulle vi ikke hellere bruge de penge herhjemme. De som flytter til Thailand har jo selv valgt det. Det er sygelige kræven ind. JEG tror jeg flytter til Barbados så kan JEG også få et dansk betalt plejehjem, når jeg bliver gammel.
-Ikke Barbados, du.... Fransk Caribien (Men det kræver, at du hidser dig ned og lærer lidt om EU)
Her kan man slå sig ned, og som forfatteren af artiklen så rammende beskriver:
Iøvrigt betragter jeg det som en menneskeret, at man kan få sin pension udbetalt, uanset hvor man vælger at slå sig ned
Så selvom "menneskeret" måske lige er at slå det lige vel pompøst op, og pensionen får du skam også i Thailand, så er det tillæggene, du ville mangle i sidstnævnte land.
Men Fransk Caribien er en del af EU, og så er det jo lige som at være hjemme.. så'n næsten..
Så kører "pensionist-karusellen" igen, det skal nok blive spændende..
Måske invitere nogle af Nationens tabere indenfor så de kan fyre deres p!s af her også?
Til tråden: Pattaya/Jomtien fungerer sgu´da allerede som plejehjem med det publikum der bor der. Er prisen stadigvæk 10K THB pr. md. for en "hushjælp"?
Så kører "pensionist-karusellen" igen, det skal nok blive spændende..
Måske invitere nogle af Nationens tabere indenfor så de kan fyre deres p!s af her også?
Til tråden: Pattaya/Jomtien fungerer sgu´da allerede som plejehjem med det publikum der bor der. Er prisen stadigvæk 10K THB pr. md. for en "hushjælp"?
Du kan få en Ladyboy der næsten ikke har overskredet sidste salgs dato hushjælp for 6500.