Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Andet om helbredet
 Udskriv debat
Danmark have plejehjem i Thailand..
energy
http://ekstrablad...ra/6554181

Den er jeg med på. :-) 55555555

rinpoche
Du er med på den, men det tror jeg mange ældre ikke er med på.

Mangel på kommunikation, afstand fra deres nære og kære.

Nye, ukendte og "eksotiske" sygdomme som fx. dengue feber.

Mine forældre er polygloter, men kunne aldrig finde på at vælge den vej. Dertil har de deres nære og kære al for dyrebare.

Jeg kan godt se ideen, men tror ikke den vil vække større attraktion blandt de ældre, udover enlige "forhærdede" thailands-farende Smile

Mvh
rinpoche.

chaingmai
det er jeg osse...........LOL LOL

sudsakhon
Jeg tror du har ret, Rin. Ideen bliver nok mest påskønnet blandt de i forvejen fortabte..

Det kan godt være, at jeg kommer til at lyde hoven, men jeg fik lige læst Nationens kommentarer igennem. Hold dog op, hvor er der megen facepalm-dumhed derude... Medmindre det er noget de spiller for sjov skyld..

-Dog var der et bidrag, der trods brugen af harme til at formidle en tyk grøn misundelse, er tættere på noget brugbart, uden at vide det:

skulle vi ikke hellere bruge de penge herhjemme. De som flytter til Thailand har jo selv valgt det. Det er sygelige kræven ind. JEG tror jeg flytter til Barbados så kan JEG også få et dansk betalt plejehjem, når jeg bliver gammel.

-Ikke Barbados, du.... Fransk Caribien (Men det kræver, at du hidser dig ned og lærer lidt om EU)

Her kan man slå sig ned, og som forfatteren af artiklen så rammende beskriver:

Iøvrigt betragter jeg det som en menneskeret, at man kan få sin pension udbetalt, uanset hvor man vælger at slå sig ned

Så selvom "menneskeret" måske lige er at slå det lige vel pompøst op, og pensionen får du skam også i Thailand, så er det tillæggene, du ville mangle i sidstnævnte land.

Men Fransk Caribien er en del af EU, og så er det jo lige som at være hjemme.. så'n næsten..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
JohnBKK
Så kører "pensionist-karusellen" igen, det skal nok blive spændende..

Måske invitere nogle af Nationens tabere indenfor så de kan fyre deres p!s af her også?

Til tråden: Pattaya/Jomtien fungerer sgu´da allerede som plejehjem med det publikum der bor der. Er prisen stadigvæk 10K THB pr. md. for en "hushjælp"?

Tuttelu Tralla

juj
JohnBKK skrev:

Så kører "pensionist-karusellen" igen, det skal nok blive spændende..

Måske invitere nogle af Nationens tabere indenfor så de kan fyre deres p!s af her også?

Til tråden: Pattaya/Jomtien fungerer sgu´da allerede som plejehjem med det publikum der bor der. Er prisen stadigvæk 10K THB pr. md. for en "hushjælp"?

Tuttelu Tralla

Du kan få en Ladyboy der næsten ikke har overskredet sidste salgs dato hushjælp for 6500. Violin

sudsakhon
fedt ;-)
For når jeg går på pension, er der sgu nok alligevel ikke mere tilbage til min årgang
-Så må man jo tage hvad der er krummer tilbage til...

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Spring til debat: