Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Du kan vel komme noget af vejen ved at bruge en skabelon med den del af teksten, som ikke skal ændres. Hvis der er flere forskellige standardtekster, som der skal vælges mellem, kan du inkludere dem alle, da det trods alt er nemmere at slette overflødig tekst end at skrive ny tekst.
min ide var, at have et enkelt felt, hvor navn, adresse, osv. blev tastet -Vedhæftningerne klikket på og så røg brevene af sted til de forskellige modtagere med et enkelt klik.
Som det er nu, indsætter jeg en standard tekst, skifter oplysninger, vedhæfter og sender. det gentager jeg til en række modtagere, der er de samme hver gang
Jeg tror dit fokus er rettet mod det forkerte produkt...
Måske du skulle prøve at fokusere mere mod de andre produkter i office pakken (Access og Words).
En hurtig, og ikke særligt grundig, søgning på google omkring merging af mails gav f.eks.
https://support.o...ee0892f16a
Tak for rådet.
Jeg havde allerede tænkt den tanke, men desværre ville jeg bare flytte en masse manuelle funktioner fra et program til et andet..
Min tanke var, at de 4-5 forskellige emails, som jeg sender skulle være skrevet færdige og med en enkelt fælles indtastning (i en pop-op-boks eller så'n) og et enkelt klik ville disse 4-5 forskellige emails blive sendt af sted samlet.
Alle 4-5 forskellige emails har standardtekst og modtagere, kun de data (bl.a. navne) jeg tænkte at kunne taste ind i en pop-op-boks , samt vedhæftninger, er forskellige fra gang til gang..
Men det er muligt, at jeg ikke kommer udenom beginners guide to VB igen