Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Jessica convinces Jimmy to try the durian fruit
Webmaster

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
farao54
Føj for h.... Fatter ikke at nogen kan få sig selv til at putte det i munden.

Webmaster
farao54 skrev:

Synes selv at det lugter værre end det smager.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

farao54
Webmaster skrev:

farao54 skrev:

Ja det vil jeg da håbe. Men hvordan man kan få sig selv til at putte sådan en stinkadoris i munden er mig en gåde. Jeg noterer mig at du ikke skrev at den smager 'godt'. :-)

THansen
farao54 skrev:

Webmaster skrev:

farao54 skrev:

Ja det vil jeg da håbe. Men hvordan man kan få sig selv til at putte sådan en stinkadoris i munden er mig en gåde. Jeg noterer mig at du ikke skrev at den smager 'godt'. :-)

Ren delikatesse og jeg kan ikke finde nogen frugt (eller andet...) som smager bedre end en tilpas moden durian Smile

Eneste ulempe er prisen - lidt 'træls' at betale 400-600 baht for noget som er væk i løbet af 10 minutter Grin

Nero
Durian er på flere hoteller forbudt at medbringe.
Har flere gange set opslag i hotel elevatorer, med billede og information om at man ikke må have dem med på værelset.

energy
farao54 skrev:

Webmaster skrev:

farao54 skrev:

Ja det siger din kone også. :-) ha ha.
Men bortset fra det, så smager en ung Durian faktisk ok og lugter næsten ikke.

Bade-Dyr
Første gang jeg skulle prøve at spise durian, Var der nogle af mine Thai venner havde købt det.
Pga lugten, Ville jeg se dem spise først. he he

Så jeg prøver også, Og jeg blev overraske, Det smager jo ganske godt.

1viggovax
det er forbudt i mit hus, og fik engang en advarsel om det er meget usundt sammen med alcohold, ved ikke om det passer jeg tar alcohol ud duriam hehe

Webmaster

Med venlig hilsen

Webmaster

birkedhoj
Så blev jeg da så klog. Sådan et forbud er der på det hotel vi bruger. Troede det var madvarer generelt der ikke måtte medtages på værelset.
Flyver PE med THAI altid

Spring til debat: