Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Tandlæger
 Udskriv debat
Tandlæge i Khon Kaen/Udon Thani området
JohnnyS
Hej.
Kender nogen en tandlæge i Khon Kaen / Udon Thani området der udføre rodbehandlinge når der er betændelse i roden (det gætter jeg på at der skal gøres). Ligesom i Danmark hvor de fylder roden med noget penicillin noget... og man skal gå med det 7-14 dage...
Har mindste en stor plumpe og besøgte Khon Kaen Universitets tand klinik i dag. Tandlægen kikkede dårligt nok og fandt så at tanden skulle ud... Måske fordi de ikke har det rette udstyr? Udstyret lignede noget fra da jeg gik i skole i '75. Jeg forlod stedet uden behandling!
Forsøgte også en anden klinik i Khon Kaen med masser af reklamer om implementater og kroner og en hjemmeside på engelsk, men blev fuldstændig afvist af de 2 piger i skranken da de ikke forstod et ord engelsk Sad
Hjælp....

Mvh
Johnny S

Natpiraten
Prøv at smide den på gruppen Hjælpsom i Thailand, der er mange på heroppe fra. Jeg bor godt nok selv i Khon Kaen, men har ikke haft brug for tandlæge. Held og lykke :-)

JohnnyS
Update.
Ikke aktuel lige nu. Tog bilen til Pattaya og fandt efter flere forsøg en tandlæge der ville tage et røntgen billed.
Tanden er faktisk allerede rodbehandlet, så hvordan damen på KKU klinikken kunne se at den var inficeret forstår jeg ikke.
En ting er dog sikkert - aldrig mere KKU tandklinik!

Til senere brug modtages stadig gerne anbefalinger af tandlæger i Khon Kaen området med noget der ligner dansk standart.

Mvh
Johnny S

Spring til debat: