Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Nødpas
natty
Er der nogen som har erfaring med indrejse i Thailand på et dansk udstedt nødpas/midlertidigt pas/provisorisk pas?. Kært barn har mange navne. Det er en simpel turistrejse på 2 uger.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

farao54
Ja, det har jeg. Mistede for 12 år siden mit og konens pas på vej til lufthavnen. Eneste gang hvor jeg var glad for at !an skulle være i lufthavnen 3 timer før adgang. Fik lavet midlertidige pas i lufthavnen, og der var ikke skyggen af problemer. Prøvede det nogle år efter sammen med min datter, som ikke havde den fornødne gyldighed. Igen intet problem.

handy
havde også en rejseledsager der for en del år siden mistede sit pas i lufthavnen i Kastrup fremviste sit pas ved indtjekning og væk var det da vi kom til sikkerheds kontrollen , men det lykkedes også at få udstedt et nødpas og afgang med det planlagte fly og ingen problemer ved indrejse i Thailand .

natty
Takker for svarene, alt er fint Wink det lå i den forkerte bukselomme, og gik i lettere panik LOL LOL
Redigeret af natty d. 23/10-2017 22:52
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: