Se indlæg
 Udskriv debat
internet på landet
handy
Har til min store forfærdelse erfaret at det bliver svært af få internet på vores kommende adresse et par kilometer fra hvor vi bor i forvejen har ringet til cat tot spurgt true 3bb har lovet at undersøge om vi kan flytte det vi har men når vi spurgt på deres kontor i byen som vi ville være kunde har de sagt dette ikke kunne lade sig gøre .

tot siger de har 10 brugere på og kan ikke ha flere med mindre jeg finder 9 andre Cat siger vi skal være 5 for de gør noget så de må jo så være en nødløsning at betale for fem månedligt men lige langt nok ude .

er der nogle af jer andre der har været ude for noget lignede og evt har fundet en løsning ?
er da villig til at betale evt et eller andet engangs beløb til en boks der evt kunne komme flere på hvis det var en mulighed .

har Dansk tv via tv boks og den vil jeg for intet i verden undvære nu vi bor permanent her lidt ude fra Buriram

VH Handy

click
Har du prøvet at forhører dig om en parabol. Nu har jeg true fiber men før havde jeg en parabol der kørte 20/10 for 590 om måneden den kunne godt trække så man kunne se tv. Parabolen er ikke større end en stor spise tallerken den kørte faktisk udemærket med wifi men når det blæste meget måtte manden ud og justere den men det gjorde han gratis og kom samme dag som vi ringede så det var da OK dengang, ikke så godt som nu men kunne da bruges
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

handy
click skrev:

Har du prøvet at forhører dig om en parabol. Nu har jeg true fiber men før havde jeg en parabol der kørte 20/10 for 590 om måneden den kunne godt trække så man kunne se tv. Parabolen er ikke større end en stor spise tallerken den kørte faktisk udemærket med wifi men når det blæste meget måtte manden ud og justere den men det gjorde han gratis og kom samme dag som vi ringede så det var da OK dengang, ikke så godt som nu men kunne da bruges

takker ja det kunne da evt blive den løsning hvis der ikke kommer andet tror tidligst det bliver sidst på året vi flytter ....

Spring til debat: