Se indlæg|
Befolkning vil have demokrati: Fik popsang i stedet
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 17/02-2018 22:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Det thailandske folk er ikke videre imponeret over premierministerens nye musikudgivelse. De vil have demokrati - ikke festlig popmusik
Befolkningen i Thailand, der i fire år har været underlagt et militærdiktatur, efterspørger et demokratisk valg. I stedet har de altså fået en popsang. Premierministeren i den militærstyrede regering i Thailand, Prayuth Chan-ocha, har nemlig skrevet teksten til en sang, som han har fået en officer i den thailandske hær til at fremføre. Men sangen, der er uploadet på Youtube, har ikke fået den varme modtagelse, premierministeren formentlig havde håbet på. Thailand i vrede Regeringens modstandere har siden udgivelsen i sidste uge kritiseret sangen, fordi de opfatter den som en hån mod demokratiet. Det siger Johannes Schmidt, lektor ved Institut for Statskundskab på Aalborg Universitet og ekspert i thailandske forhold. - Sangen er et forsøg på at vise en blød side af militærdiktaturet, men thailænderne føler, at han gør befolkningen til grin, forklarer han. Prayuth kom til magten ved et militærkup i 2014, og der har ikke været en demokratisk afstemning i landet siden. ... https://ekstrabla...et/7042431 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/02-2018 02:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Det siger Johannes Schmidt, lektor ved Institut for Statskundskab på Aalborg Universitet og ekspert i thailandske forhold. ja utroligt hvad en rød lektor kan vide om Thailandske forhold når han sidder i Aalborg og fiser huslejen af så er det jo godt han kan få tale ret hos sine røde skribenter på Ekstrabladet så de endnu engang kan fylde deres læsere med løgn
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/02-2018 05:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det lyder da meget THAI-logisk med militær invention fordi skatten skulle sættes op for de rigeste i Thailand. Men desværre er faktum at der er blevet fred og ro i landet, og thailænderne er ganske tilfredse i deres dagligdag. Da jeg har været indlagt på et militær hospital og stadig har min gang der, ser jeg nok flere soldater end de fleste her i landet. ![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/02-2018 07:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Da jeg har været indlagt på et militær hospital og stadig har min gang der, ser jeg nok flere soldater end de fleste her i landet. ![]() Ja sådan er det når man skal mænge sig med eliten ![]() Jeg ser sku aldrig noget militær her hvor jeg befinder mig kun venlige politibetjente der altid smiler til mig og mine naboer er sku ligeglade om der er valg eller ikke så længe de har fred og ro Så ham røde Johandes fra Aalborg kan putte sin såkaldte ekspert viden skråt op
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/02-2018 08:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
click - det fedeste ved militær hospitalet er, at de ikke har ansat nogen freaks, men jeg kan desværre ikke undgå dem i venteværelserne. Nåh ja med freaks mener jeg sexual freaks som ladyboy, og bøsser m.m., der eye baller mig konstant, og går forbi mig hele tiden stirrende på mig. Er jo ikke interesseret i deres ulækre kønsorganer. De bedes udleve deres penge fantasier med ulækre gamle mænd på de sociale medier. Og som ekstra bonus ingen muslimske tørklæder, hurra for det thailandske militær. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/02-2018 18:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
vandango skrev: click - det fedeste ved militær hospitalet er, at de ikke har ansat nogen freaks, men jeg kan desværre ikke undgå dem i venteværelserne. Nåh ja med freaks mener jeg sexual freaks som ladyboy, og bøsser m.m., der eye baller mig konstant, og går forbi mig hele tiden stirrende på mig. Er jo ikke interesseret i deres ulækre kønsorganer. De bedes udleve deres penge fantasier med ulækre gamle mænd på de sociale medier. Og som ekstra bonus ingen muslimske tørklæder, hurra for det thailandske militær. Du er da temmelig sart synes jeg, når jeg møder de "species" så ta´r de sgu´ fat på mine balls, de er ret store, måske derfor.. så du er da heldig at slippe for det.. ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 22/02-2018 15:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg tænker, at det måske ikke var så værst med en popsang i stedet for det vrøvl man hører fra Tinge.. Ingen nævnt ingen glemt |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 22/02-2018 15:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Underholdningen er da helt i top, også uden popsang, jeg nyder nu på 4. år hvordan dinosaur generalerne kvajer sig, især "The Watchman" - der mere ligner en sød gammel dame, bøsse er han vel, idioten.. [img]https://www.bangkokpost.com/media/content/20180222/c1_1415951_180222042525_620x413.jpg[/img] is not a valid Image. https://www.bangk...es-on-nacc |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Så ham røde Johandes fra Aalborg kan putte sin såkaldte ekspert viden skråt op