Se indlæg
 Udskriv debat
90 day On-line report
JohnBKK
Er på rejse i dette underlige land, væk fra farmen, sgu´underligt og røvsygt, men også godt med lidt forandring.

Tjekkede inden afrejse med Dor Mor Nakhon S. om man ku´ rapportere online med 90 Day TM 47, og det kunne man, MEN LORTET VIRKER IKKE!!!!

Typisk..

Har prøvet alt, og klart nok OK til kager og pop-ups, men når jeg klikker "Accept" - kommer der bare en blank side.

Nogle af de ærede medlemmer der har erfaring med det?

PS: Har tjekket ovre på Thaivisa, de har samme fårking problem, kun en blank side..

farao54
Har du prøvet i forskellige browsere? Nogle gange er der bare noget javascript, der ikke fungerer i IE, men i Chrome eller vice versa...

handy
JohnBKK skrev:

Er på rejse i dette underlige land, væk fra farmen, sgu´underligt og røvsygt, men også godt med lidt forandring.

Tjekkede inden afrejse med Dor Mor Nakhon S. om man ku´ rapportere online med 90 Day TM 47, og det kunne man, MEN LORTET VIRKER IKKE!!!!

Typisk..

Har prøvet alt, og klart nok OK til kager og pop-ups, men når jeg klikker "Accept" - kommer der bare en blank side.

PS: Har tjekket ovre på Thaivisa, de har samme fårking problem, kun en blank side..

har heller aldrig kunne få det lort til at virke du skal nok blot kontakte Imigrations it afd så fikser de det på en studs .

click
@John BKK lortet virker ikke sådan er det bare her i LOS LOL LOL
Men du behøver jo ikke møde personlig op så send dog konen eller et familie medlem afsted så kan du roligt sidde og nyde dine Leo med is og fundere og livet i LOS Hehe-guy
Jeg selv har løst problemet for flere år siden jeg betaler 1000 ekstra hver gang jeg får fornyet min extension så sender den flinke immigration betjent mig et brev hver 90 dag med en ny slip så hvor svært kan det være Wink
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

handy
click skrev:

@John BKK lortet virker ikke sådan er det bare her i LOS LOL LOL
Men du behøver jo ikke møde personlig op så send dog konen eller et familie medlem afsted så kan du roligt sidde og nyde dine Leo med is og fundere og livet i LOS Hehe-guy
Jeg selv har løst problemet for flere år siden jeg betaler 1000 ekstra hver gang jeg får fornyet min extension så sender den flinke immigration betjent mig et brev hver 90 dag med en ny slip så hvor svært kan det være Wink

jeg er så heldig at jeg køre lige forbi dagligt efter der er åbnet en her før var det mere træls 130 km og efter nogle start vanskelighedder tror jeg faktisk godt de kan tåle synet af mig .

JohnBKK
farao54 skrev:

Har du prøvet i forskellige browsere? Nogle gange er der bare noget javascript, der ikke fungerer i IE, men i Chrome eller vice versa...

Har prøvet IE, Chrome og Firefox, men det virker ikke..

JohnBKK
handy skrev:

JohnBKK skrev:

Typisk..

har heller aldrig kunne få det lort til at virke du skal nok blot kontakte Imigrations it afd så fikser de det på en studs .

Hahahahahahahaaa! .................. Rolll

farao54
Hvis du er nysgerrig nok, kan du jo prøve at trykke F12 (Developer tool), som måske kan give dig en ide om hvad f... går galt. Specielt Console og Network, kan måske give en ide... Ikke at det umiddelbart hjælper dig noget, men måske det kan give dig en ide, til hvorfor du kun får en blank side... Kunne være at Console fortæller at den ikke kunne loade en specifik side eller js-fil (javascript fil).

Spring til debat: