Se indlæg|
Matematisk geni i form af Thailandsk betjent.
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 18/05-2006 19:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
For et par dage siden fik jeg en telefon opringning fra en ven som er fastboende i Thailand. Han blev for nyligt stoppet af en Thailandsk politibetjent, som bekendtgjorde at han havde lavet en eller anden færdselsforseelse. Hvad denne forseelse endeligt gik ud på, blev han aldrig rigtigt klog på. Men den skarpsindige betjent takserede imidlertid denne færdselsforseelse til 300 baht. Da min ven ikke havde til hensigt at kaste sig ud i en langvarig og resultatløs diskussion, valgte han at betale for sin ”forseelse”. Samt med et par velvalgte ord om - at det ikke i fremtiden skulle gentage sig. Min ven langede efterfølgerne en 1000 baht. ud gennem vinduet til betjenten. Men betjenten kunne dog ikke give tilbage på denne 1000 baht, da han kun havde en 500 baht. i sin brystlomme. Betjenten gav nu sin egen 500 baht. til min ven, og sagde at han ville veksle den 1000 baht. han netop havde fået hos nogle kollegaer som stod i vejkanten, ikke langt fra bilen. Efter nogle få minutter kom betjenten tilbage med den nu vekslede 1000 baht. Her holdt han frem de 1000 baht. i vekslet tilstand, hvorefter han tog 300 baht. - som forseelsen kostede – og gav dernæst de resterende 700 baht. tilbage igen! Min ven kiggede noget uforstående på de modtaget 700 baht. hvilket tydeligvis irriteret betjenten. Betjenten slog autoritært ud med sin højre armen, og befalede vennen til at fortsætte sin kørsel. I de næste par kilometers kørsel, tænkte min ven noget over hvilke ansættekarterier Det Thailandske Politi endeligt benytter sig af. Det kan umuligt være de matematiske krav, som er afgørende for en karréer i Det Thailandske Politi. Hilsen Rasmus |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/05-2006 18:57
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nu vi er ved det matematiske..... Er der 12 eller 13 mand på nedenstående billede ? [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/jokes-12eller13.gif[/img] is not a valid Image. This will drive you crazy!
WHERE DOES THE EXTRA MAN COME FROM? Don't ask me; I haven't figured it out yet Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/05-2006 18:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Den er sgu underlig Men rigtig god bamsen |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 19/05-2006 20:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
den er virkelig god,men da jeg ikke er så god til matematik, kan jeg ikke lige finde ud af hvordan,men det kommer på et eller andet tidspunkt
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/07-2006 01:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ok, men jeg desværre ikke se billedet
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 02/07-2006 02:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Jeg gad også godt se det |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/07-2006 04:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ups.... Er lagt på igen :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/07-2006 13:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg kan kun finde 12 mand!!!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.