Se indlæg
 Udskriv debat
Søger en sød Thaikvinde at dele mit liv med
Chiangrai
Kære alle brugere,

Jeg er en moden enkemand ,som bor i hus i Helsinge.

Derfor, skriver jeg til jer,i håb om, at finde kærligheden igen,

jeg har har været gift med min thailandske kone i 25 år.og har aldrig haft nogle problemer, med forholdet.

Men hun gik desværre bort for ca 4 år siden, og jeg har kun min thailandske famillie tilbage.

Hverdag savner jeg min kone, og tænker på hende,meget derfor ville det være godt for mig, hvis jeg fandt en kærlig, og ærlig kvinde ,at være sammen med.og en at være noget for.

Din alder , må gerne være mellem 45 og 50 år, og har du et barn, er ingen hindring,

Så hvis i er interesseret , så lad mig hører fra jer,på mobil 50184118

1viggovax
i din profil skrives der du er fra 1978 og her at du har blevet gift i 25 aar og enkemand de sidste 4 aar, det betyder du blev gift som 10 aarig. 55555

farao54
Jeg er ikke sikker på at du har ramt den rette hjemmeside. Prøv i stedet rigtige datingsider som f.eks. Dating.DK eller dateinasia.com.

Unggoy
Hvis du har været i gift i 25 år har du - går jeg ud fra - endnu ikke prøvet online dating scenen i Asien.

DERFOR PAS MEGET PÅ. Der er ærlige og gode piger derude, men det er nemt at blive forelsket i en svindler eller en infam gold digger.

Send ingen penge til nogen i Thailand eller andre steder. Tag ud og mød hende og vær opmærksom på hvor meget hun går op i dine penge og om hun beder om bidrag til det ene og det andet.

Det er nemt at blive forelsket i en der er halvt så gammelt som en selv - men den slags ægte kærlighed findes sjældent.

Så vær varsom!

Spring til debat: