Se indlæg|
Hale's
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/05-2018 20:49
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Tja, jeg vil nødig komme med en decideret advarsel - for smag er som bekendt forskellig fra den ene person til den anden. Men derfor kan jeg da godt lige bringe en opfordring til betænkelighed op. For at starte et helt andet sted end der hvor jeg vil hen. Vi kender nok alle sammen duften af kamfer fx fra Tigerbalsam og lignende produkter. Produkter som er ganske fine at smøre på et ømt sted eller få masseret på det ømme sted. Få nogle år siden fik jeg ved et uheld købt en tandpasta med kamfer i. Ja jeg kunne den dag ikke lige finde en Colgate eller lignende, så nuppede da bare en Thipniyom tandpasta. Sikkert en ganske fin tandpasta indtil man får den ind i munden, og får tanken om det nu var tandpasta eller tigerbalsam som man fik på tandbørsten. Her er et par billeder af sådan en tandpasta: ![]() Og meget heldig og praktisk, så er der også en engelsk version på æsken hvis man lige drejer æsken lidt rundt: ![]() For det ikke skal være løgn så koster sådan en tupe hele $25,74 på Amazon (link). Nå nok om den tandpasta. Den anden dag fik jeg købt en flaske Hale's i en ny version jeg ikke kendte. Her er et billede af etiketten: ![]() Satan ondelyneme om denne Sarsaparilla saft ikke straks får mine tanker hen mod en mellemting mellem skarntydesaft og den forbandet tandpasta. Bdvrrr...... Jeg har nu via nettet fundet ud af at Sarsaparilla er noget man bruger i røgelse, root beer, diverse sodavand og tidligere misbrugt af bodybuildere. Men alt det ændre ikke på at Sarsaparilla ikke lige faldt i min smag. Føj for den lede. Og så fik jeg vist lige bragt en opfordring til betænkelighed op. Fortsat god aften. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.