Se indlæg
 Udskriv debat
en lille ting mere.
andreas2
Ja så lige indlægget om at tage en andens kone.
Jeg har personligt aldrig været sammen med en gift kone før nu. Det er ikke noget jeg er glad for. Faktisk har jeg det sådan, at det gør mig meget ked af det, fordi at hun jo bor hos sin mand, når hun er i danmark. Hun er der så lidt så muligt, besøger hele tiden familien og "hjælper" dem i deres arbejde mange timer. Fordi hun lever i et totalt følelseskoldt ægteskab. Det har taget os 2 gange 3 mdr.( de gange hun har været i danmark) at komme hertil. Vi er simpelthen bare glade for hinanden. Vi har begge haft modstand imod det, netop p.g.a. bl.a jeres holdninger til at "tage" en andens partner. Men min egen personlige moral er at det er ok, fordi hun ikke er glad for sin mand, og meget tyder på at han heller ikke er glad for hende.

jah hvad skal jeg sige, det sker jo også mellem danske partnere, men vores forhold er altså ikke et sexeventyr. vi har kun haft sex en gang i denne tid. Det er sku nok kærlighed, lyder nok lidt sukkersødt, men ikke desto mindre sandt.

surin
jeg ved godt kærlighed gør blind men hvis hun var så forelsket i dig tror du så ikke at hun ville være flyttet fra sin mand man bor/sover ikke sammen med en mand hvis man er forelsket i en anden med mindre man er luder eller ikke forelsket i nogen af dem
det lyder hårdt men se det i øjnene lige nu spiller hun på to heste og hun slipper ikke forholdet til sin mand før hun er 200% sikker på at få det bedre/nemmere hos dig

Davser
Ja det kan godt være at du har ret.
at hun lever i et kanon dårligt ægteskab, og kun bliver i det for at få en opholdstilladelse, og det er ikke sjovt for sådan en ung pige.
Jeg ved godt at jeg måske var lidt hård, men det er faktisk godt ment
Det er altid noget lort at rode med en gift.
Men pøj pøj med det og pas på hvad du roder dig ud i
bamsen

surin
jeg håber da også at du har ret men den lugter langt væk

Spring til debat: