Se indlæg
 Udskriv debat
Startour sænker priserne til vinter
christian-s
Jeg faldt over denne:

http://www.starto...x?id=24905

Nu kan du flyve til Thailand med verdens største passagerfly, Boeing 747-400.

Til vinter flyver vi nonstop til Bangkok og vi har samtidig skåret rejsetiden ned fra 14 til 10,5 timer. Den nye Jumbojet, 747-400, er den senaste i serien 747.

Flyet har Premium Class på det øverste dæk, som er rummeligt og komfortabelt. Pitchen (benplads) er helt op til 44 tommer på Premium Class. I hovedkabinen er der op til 34 tommer. Flyet tager 582 passagerer.

Jumbojeten flyver fra København til Bangkok med skandinavisk besætning fra Star Tours eget flyselskab TUIfly Nordic. Pilotterne kommer fra TUIfly Nordics søsterselskab Corsair.

Vi vil på denne rute kunne tilbyde et bredt sortiment til de populære feriesteder i Thailand:
• Hua Hin
• Koh Samui
• Koh Chang
• Bangkok
• Temarejser
• Flyrejser tur/retur

Bestil din plads til Thailand på jumbojeten fra fredag 26/5
Allerede nu er 5 ud af vinterens 10 rejser til Bangkok solgt, siger Stig Elling.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Suk Rak Ning
14 timer det har jeg nu aldrig proevet, sidste gang jeg floej DK/TH knap 10 timer.............Thai/Air

Suk...............Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/05-2006 19:12
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

swaddii
Hej Suk!

hej Suk det forstår jeg heller ikke,flyver normalt med Thai Airways og
det tager normalt ti timer fra Kastrup til Bangkok så da kan jeg kun give dig ret.
Ved ikke hvordan Christian rejser derned men lyder for mig som en omvej.WinkSmile
Cheersen gang Isaan altid Isaan

jc
Sædefordelingen er:
24 Premium-pladser på det øverste dæk, 44 pitch
33 i Extra-class på det øverste dæk.
522 pladser i hovedkabinen.Sad

Med hensyn til tiden har StarTour tidligere haft en mellemnlanding

mvh jc
Redigeret af jc d. 24/05-2006 20:48
Boet i Bangkok 1980-1983.

Suk Rak Ning
Og ca. en time mere den anden vej................

JC, den der smiley, den er altså til at få stress af at se på, den må da lide af DAMP..................Wink Sikken en energi....
Lykkelige Suk................Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/05-2006 02:43
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

tuktuk
Hehe

Det fly spøger stadig........ vi har lige snakket om det i en anden tråd også....

Bare det at Star tour kalder det VERDENS STØRSTE PASAGERFLY viser jo hvor meget de ved.... den nye Airbus A380 er jo den største.....

og stadigvæk burde det kun være 9 timer og 20 mins, flyvetid og 11 timer den anden vej....

Men ok 582 siddepladser i en 747-400.... det bliver uden mig, jeg skal sku ikke sidde i sådan en sildetønde...

Hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours-Thailand
Redigeret af tuktuk d. 25/05-2006 06:09

www.tuktours.dk
Spring til debat: