Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg faldt over denne:
http://www.starto...x?id=24905
Nu kan du flyve til Thailand med verdens største passagerfly, Boeing 747-400.
Til vinter flyver vi nonstop til Bangkok og vi har samtidig skåret rejsetiden ned fra 14 til 10,5 timer. Den nye Jumbojet, 747-400, er den senaste i serien 747.
Flyet har Premium Class på det øverste dæk, som er rummeligt og komfortabelt. Pitchen (benplads) er helt op til 44 tommer på Premium Class. I hovedkabinen er der op til 34 tommer. Flyet tager 582 passagerer.
Jumbojeten flyver fra København til Bangkok med skandinavisk besætning fra Star Tours eget flyselskab TUIfly Nordic. Pilotterne kommer fra TUIfly Nordics søsterselskab Corsair.
Vi vil på denne rute kunne tilbyde et bredt sortiment til de populære feriesteder i Thailand:
• Hua Hin
• Koh Samui
• Koh Chang
• Bangkok
• Temarejser
• Flyrejser tur/retur
Bestil din plads til Thailand på jumbojeten fra fredag 26/5
Allerede nu er 5 ud af vinterens 10 rejser til Bangkok solgt, siger Stig Elling.
hej Suk det forstår jeg heller ikke,flyver normalt med Thai Airways og
det tager normalt ti timer fra Kastrup til Bangkok så da kan jeg kun give dig ret.
Ved ikke hvordan Christian rejser derned men lyder for mig som en omvej.
JC, den der smiley, den er altså til at få stress af at se på, den må da lide af DAMP..................Sikken en energi....
Lykkelige Suk................Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/05-2006 02:43