Se indlæg
 Udskriv debat
Det lykkedes!!
jesperfrb
For dem som er interresseret. Min fætter har fået opholdstilladelse til sin kone og´hendes to pigerGrinGrinGrinGrinGrin
et stort tillykke fra mig til demCool
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

mgj
Tillykke til dem Grin men hvor lang tid har det taget?
Vi søgte 3 måneders turistvisum i Bangkok den 24 marts, det er ikke afklaret endnu, selvom papirarbejdet og bankgaranti er i orden. Fik for 2 år siden turistvisum også, så de kan se på den sag at alt er OK.
Angry
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand

jesperfrb
Hej..
De søgte i feburar, så det var kun 3 mdr.

clydehaumann
Du maa da hilse her fra BKK og sige at vi er glade for det gik saa hurtigt. Haaber de falder godt til.
MVH CLyde
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
mugge
ja tillykke,kun glæde herfraGrin

aan
Tror du, at de vil falde sig godt her i landet.???????????

jesperfrb
Jeg Håber da at de falder godt til her i DK....

Clyde: jeg skal vidre bringe din hilsen, og takker for denGrin

christian-s
Tillykke til dem - må det gå dem godt i deres nye land.
Min kones opholdstilladelse blev også godkendt på ca. 3 måneder (juli-oktober) så de kan altså en gang imellem rubbe nallerne inde i udlændingestyrelsen.

Og når nu vi er ved "det lykkedes", så fik min kone tilbudt arbejde for 2 uger siden om lørdagen, mødte op og startede mandag og har nu arbejdet i 2 uger. Det er hun meget glad for selv om det er hårdt arbejde (stuepige / ISS Hotel Service).

Og så duede det jo ikke at hun havde danskskole kl. 12-15 når hun arbejder fra 8-14, så nu har kommunen godkendt at hun skifter skole for at få undervisning de sidste 3-4 uger før sommerferien selv om kommunen kommer til at betale dobbelt for hendes semester til skolerne.
Redigeret af christian-s d. 03/06-2006 21:08
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

jesperfrb
Hej Christian.
Tillyke til konen med jobbet.

Det med om de kan rubbe neglene ved jeg nu ikke, de har haft min datters pas siden oktober, for at sætte ny 5 års stikker i, ringede til dem hver mdr, for 4 uger siden lovede de at sende passet, uden stikker, men det skal til Thailand og fornyes. Jeg har ikke modtaget det endnuShock
Redigeret af jesperfrb d. 07/06-2006 01:32

Spring til debat: