Se indlæg|
sas
|
|
| nce |
Lagt på d. 01/06-2006 12:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej, er der nogen her der kan hjælpe mig ??? jeg vil meget gerne finde ud af om sas fra København til Bangkok og tilbage igen, har fjernsyn i sæderne... Håber at i kan hjælpe. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/06-2006 13:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det har de
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| lion king |
Lagt på d. 01/06-2006 13:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
det har de har lige været afsted...skal godt nok med Thai næste gang, men der har jeg en mini-dvd med med ekstra batteri og en pakke med film, så jeg selv bestemmer hvad jeg vil se..
Har msn...Briannoerby@msn.com
hellere et ryk i banditten end 10 banditter i ryggen |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 01/06-2006 14:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
film og spil, på skærm i hvert enkelt sæde... bare spørg stewarden her..
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/06-2006 18:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
hehe samme på SQ - Frit valg på alle hylder "on demand" du bestemmer selv hvad og hvornår du vil se filmen...start stop pause som du lyster...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 01/06-2006 19:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, de har film, når de virker - Synes de har problemer med det en gang i mellem... Flyver Thai - Film i sædet eller ej...
|
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 01/06-2006 22:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
så lige i avisen ( urban ) at fra 1. oktober vil øl, miniflaske vin og drinks koste 30 kr. på s.a.s. langdistance ruter (økonomiklasse)![]() |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 01/06-2006 23:43
|
|
hej Roald.. syntes bare lige jeg ville fortælle dig hvorfor det bla. nu kommer til at koste hos sas... i de senere år er der kommet en stigende tendens til fulde passagerer ombord... det hænder faktisk tit at man skal nægte en passager mere at drikke.. filosofien er at koster det penge, og her snakker vi altså kun de alkoholiske drikkevarer du ønsker at konsumere imellem måltiderne, så vil dem der kun skal ha' og ha' fordi det er gratis falde fra, og det er også blandt dem man typisk ser folk der ikke kan tåle mosten. Der er forøvrigt også kun tale om en prøveperriode.. og lur mig om ikke de andre airlines følger efter.. det er set før LOC. problemerne opstår kun, og som regel når du har en eller anden deltids svensk/norsk kvindelig Purser som ikke har læst lektien... som regel er der altid en steward eller 2 der må ind og redde dem... vi er dog begyndt at nægte kendskab til systemet, da purseren netop får extra betalt for disse opgaver... omne ignotum pro magnifico
|
|
|
| nce |
Lagt på d. 02/06-2006 01:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Drenge, 1000 tak for hjælpen, da prisen for en billet fra København til bangkok kun er ca. 150 kr dyrere med sas på den afgang jeg skal med, så tager jeg jo nok sas, det er sku rart med tv i sædet |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 02/06-2006 11:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Lindegaard - det er I vist flere der hedder hos SAS. Når der skal betales for drikkevarer, må billetpriserne vel også falde? Eller er det ren fortjeneste? mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 02/06-2006 18:37
|
|
ja senior måtte jo gå af.. det var godt nok ikke familie... det sjove er at når folk skal på charterferie betaler de gerne for alle deres drikkevarer, også dem til maden, her er der kun tale om de alkoholiske drikkevarer der øskes imellem måltiderne, skal koste, jævnfør mit indlæg.. hvilket er noget vi fra kabinesiden har efterspurgt i flere år....
omne ignotum pro magnifico
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 02/06-2006 18:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
er det billigere at flyve i juli frem for juni til thailand eller hvordan ligger det.´ vi skal hjem den 20 juli og vil gerne finde et billigt alternativ til thai-dog ikke areoflop |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/06-2006 20:01
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Jeg antager, at det er dyrere at flyve til TH i juli end juni. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 02/06-2006 22:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
nce Seat pitch 32" ved SAS 34" ved Thai. Men jeg ville stadig vælge SAS pga natflyvning begge veje og skærm isædet. MVH Jens |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 03/06-2006 23:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg har betalt 6600 dkk med Thai for rejse d.20 Juli... efter d.30 Juli, det koster 1000-1500 dkk billigere... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det var godt nok ikke familie... det sjove er at når folk skal på charterferie betaler de gerne for alle deres drikkevarer, også dem til maden, her er der kun tale om de alkoholiske drikkevarer der øskes imellem måltiderne, skal koste, jævnfør mit indlæg.. hvilket er noget vi fra kabinesiden har efterspurgt i flere år....