Se indlæg|
Thai film/serier
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 02/06-2006 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Her en god side hvis konen er glad for serier/film/sitcom [url]www.siamovie.com[/url] den skulle nok give masser af timers underholdning og så er den gratis, men det er en god ide hvis man har en god forbindelse, med vores 2mb er det ingen problem. Er der forresten nogen der kender et godt program til at optage livestream video fra nettet Hejsa Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 02/06-2006 10:15 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/06-2006 21:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Alkenbo, Jeg ved ikke om denne link kan bruges : http://www.myfile...BLIIECCFBJ M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2006 21:31
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Falang Yao, Nej, det er noget lidt andet Alkenbo spørger efter. I øvrigt et godt link Alkenbo :-) Redigeret af Webmaster d. 04/06-2006 21:33 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/06-2006 21:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Ok Kim. Hvad med de links du havde, er de kun til musik download? M.h.t. linken fra Alkenbo, har du fået dit password? Jeg registrerede mig i forgårs og har ikke modtaget nogen password. Jeg prøver igen med et nyt e-mail adresse og ser om det virker. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2006 22:00
|
|
Alkenbo spørger om et program til at optage/gemme asf (som er det format der bruges på siden) direkte fra nettet, ikke et program til at downloade musik osv. med.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2006 22:02
|
|
Sorry, ja jeg fik en mail få sekunder efter oprettelsen.
Med venlig hilsen
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2006 22:08
|
|
Hejsa Alkenbo, Prøv at leg lidt med dette program: http://downloads....corder.zip
Med venlig hilsen
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 04/06-2006 22:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja jeg fik også min kode hurtig........men når jeg ville se noget inde på deres side så skriver den redy men der sker ikke noget,,,,,gør jeg noget galt eller er der bare for mange på......... |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2006 23:00
|
|
Fandt et lettere program at bruge. WM Recorder - [url]www.wmrecorder.com[/url] Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.