Se indlæg
 Udskriv debat
Billige flybilletter fra Tyskland
yeya
Da vi denne sommer har været meget sent ude med at bestille flybilletter, p.g.a. sent fastslået ferieperide, var vi nød til at finde nogle alternativer til flyrejser fra Danmark.

Vi er 2 voksne og 1 barn, og det billigste vi kunne finde i Danmark (og som var under 20.000,-) var 15.000,- med Aeroflot.... hmmm!
Ja, jeg ved det godt. Derfor prøvede vi noget andet.

Først fik vi booket med Emirates fra Hamburg til 18.000,- for os alle 3.

Her for et par dage siden, fandt vi så et tysk rejsebureau, og de havde super billige billetter fra Düsseldorf (8 timers togrejse hver vejFrown)
Vi slipper dog kun med 1.590 € - ca. 11.800 DKR + Orange billetter med DSB 1.800,- Ialt "kun" 13.600 T/R til Bangkok midt i industriferien......... Og så slipper vi for AeroflotPfft
Vi kal iøvrigt flyve med næsten ny Airbus fly.

Vi flyver den 5. juli, og jeg skal nok skrive om hvordan turen gik, når vi kommer hjem.

Linket kommer her hvis der er andre som er interesserede i billige billetter:

http://www.reisep..._index.php

Med venlig hilsen

Henrik

God sommer

Hejsa yelly
Jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
Redigeret af d. 08/06-2006 08:37
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
phitsanulok
Hej.

Det lyder som en rigtig god ide :-D

Glaeder mig til at hoere hvordan det gik :-)

www.shirtfreak.dk
yeya
Nu er der bare 10 dage til vi rejser. Billetterne er modtaget med posten, og togbilletterne er købt.
Iøvrigt VIRKELIG god service fra det tyske rejsebureau. Altid venlige og hjælpsomme når vi har ringet til dem, vedr. bankoverførsel, og øvrige spørgsmål.
Kan stadig varmt anbefales...Smile

Hilsen Henrik
[url]www.baanjoy.dk[/url

Santhumpon
Hej
Yelly.

Vi kan flyve 2 voksne + 1 barn fra Billund til Bangkok via Amsterdam med KLM for 13000 Kr.
og sparer de 8 timers kørsel i tog.
Turen til Amsterdam tager 1½ time.
Og det er i samme periode som industriferien falder.
Jeg har aldrig betalt mere end de 13000 Kr. for vores flybilletter.
De gange vi har været i Thailand siden år 2000.
Prøv at kigge ved de forskellige selskaber omkring september og vinteren frem,
så vil du kunne finde billige flybillletter til næste sommers rejse.

mvh.
Torben.
Redigeret af Santhumpon d. 25/06-2006 11:23

yeya
Hej Torben.

Nu skrev jeg jo også at vi havde været meget sent ude, da vi ikke vidste præcis hvornår vi havde ferie.
Jeg tvivler på at du kan finde billetter til 13.000 fra DK til 2 voksne + 1 barn, lige nu!!
Jeg har skam været hele turen rundt, for at finde de billigste billetter. Men det er som sagt ikke lige til når det er med 1 måneds varsel.
Ellers er det jo ganske rigtigt hvad du skriver. Jeg har heller ikke betalt mere end ca. 13000,- i sommerperioden. Men så er der også handlet mere end 1 måned før.

Mvh
Henrik
[url]www.baanjoy.dk[/url

jens
Et tip ang togbilletter, så kan man godt falde for at DSBs orange er billige.men jeg vil næsten vædde med at det tyske rejsebereau kunne have skaffet dem billigere da det er meget billigt at køre med tog i Tyskland.
F.eks. giver en vi kender 29 euro for en tog billet fra Flensborg til stettin i polen, og den kan de rejse 5 prs på.
MVh
Jens

kro90
Hej
en hurtig søgning på rejsen fra Flensburg til Stetin giver 51,40EURO pr person pr. vej.
Prøv selv på www.db.de

Kim

jens
Ja jeg ved ikke helt hvordan de gør, men en ting er sikkert og det er at man kan ikke finde alle billige priser på DBs hjemmeside.
MVH
Jens

nicefarang
www.db.de er god til at finde forbindelser og rejsetider.

Men priserne (hvis de overhovedet er oplyst) kan du ikke altid regne med.

yeya
Inden jeg købte billet, undersøgte jeg naturligvis også hvad det ville koste via deutche bahn.... prisen var nøjagtig den samme som dsb orange.

[url]www.baanjoy.dk[/url

yeya
Hej!

Så er vi vel ankommet til DK igen, efter en fantastisk men lidt kort ferie hos familien i Thailand.
Som lovet vil jeg fortælle lidt om vores lidt usædvanlige men billige rejse.
Vi tog toget klokken 05.30 fra Odense mod Düsseldorf. Det gik fint uden nogen forsinkelser, men dog med 3 skift undervejs. Hvilket ikke gjorde så meget, da togturen virkede lidt kortere.
Vi ankom til Düsseldorf ved 3-tiden om eftermiddagen, og fortsatte direkte til lufthavnen (som iøvrigt er helt nyrenoveret/nybygget.... meget flot), 15 minutter senere var vi i lufthavnen, hvor vi nemt tjekkede vores baggage ind hos LTU international (flyselskabet).

Ombord på flyet gav de en virkelig god service på hele turen, omend man skulle betale for alkohol og høretelefoner (vi havde dog selv medbragt disse). Hvis nogen skulle prøve turen senere, kan det anbefales at medbringe lidt euro € til turen.
Sædeafstanden i flyet er dog noget mindre end på TG. Mere som charterfly.

Nå men vi ankom vel til Bangkok, og drog videre til Udon Thani, hvor vi havde en fantastisk ferie.

Hjemturen forløb noget nemmere. Efter indcheckning i Bangkok havde jeg gemt et par tusinde Baht til lufthavnsskat, for at konstatere at det havde flyselskabet betalt. (det har jeg ALDRIG oplevet før fra andre selskaber) så det var jo ganske positivt. Så kunne der handles lidt ekstra sprut..... Pfft

I Düsseldorf tog vi igen s-toget til stationen (15 minutter), hvor vi efter lidt ventetid lagde os til rette i vores køjer i nattoget til København(vi stod dog af i Odense)Wink.

Så alt i alt havde vi en god tur.

Det skal dog nævnes at selve rejsen var temmelig lang (togtur). Men vi sparede ca. 9.000,- i forhold til billetprisen fra CPH.

Flyselskabet lever helt op til international standard. Aeroflot kan ihvertfald ikke følge med der.

Så det kan godt anbefales, hvis man er parat til den lange rejse (30 timer hver vej). Men kan ikke anbefales hvis man har små børn med som jeg (min datter på 4 år). Dertil er togturen for lang, så det vil jeg ikke usætte hende for igen......

Men hvis man ikke har små børn med, så tøv ikke. Det er bestemt pengene værd...

Det bliver TG næste gang... Smile

Historien blev lidt lang, men jeg håber I kom igennem den.....

Med venlig hilsen

Henrik
[url]www.baanjoy.dk[/url

Spring til debat: