Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Der sad 3 drenge et sted oppe i esan og spillede lidt bold da den ene sagde når jeg bliver stor vil jeg være læge, hvorpå de andre sprugte hvoffår det, jo sagde drengen så kan jeg købe den fede mercedes der holder der henne
Den anden dreng sagde så jeg vil være advokat.de andre spurgte hvoffår det , jo sagde drengen så kan jeg købe den fede bmw derhenne
Til sidst sagde den sidste dreng efter lang tids tøven ,når jeg bliver stor vil jeg sutte pik som job,de andre grinede og spurgte hvoffår det? jo sagde drengen det gør min søster og det er hendes 2 biler.......
hmm den med de to blondier som havde noget sammen de vile købe to heste og det gik fint ----- men---- så for at de kunne kende forskel sagde den ene blondine vi klipper halen....... okay så kan vi da se forskel----men--den satans hale voksede ud igen så sagde den anden blondine----vi klipper manken på min......hmmm. den voksede jo også ud...... så var den en morgen de sad og drak kaffe sammen den ene sagde til den anden------------- okay----måske er den sorte hest højere end den hvide !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............