Se indlæg|
Så går turen til Thailand...igen!
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/07-2006 10:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ja på tirsdag drager vi så derned igen i 3uger! Først Bangsaen Beach så op til Korat et par dage eller 4 , derfter til Bangkok! Viile bare lige ønske alle en rigtig go´sommer herhjemme og i Thailand! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2006 11:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Rigtig god tur, der er bare skide lækkert der på bangsaen beach hvis det er der jeg tror det er |
|
|
|
| Novicen |
Lagt på d. 12/07-2006 12:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 143 |
Hej - Og rigtig god tur!![]() Vi rejser på lørdag den 15. juli. Vi skal først og fremmest besøge familien i området ved Rayong... Men da vi har en måned til rådighed, kunne jeg godt tænke mig, at se Ankor Wat i Cambodia... God sommer til alle! ![]() Mange hilsner Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 12/07-2006 14:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg vil snart på ferie! I Thailand! Ja... Gu er jeg i Thailand nu, men sidder bag skærmen hele tiden, vil rundt og se noget Er misundelig over alle de fede steder i andre kommer hen....
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/07-2006 15:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
JSH71 - Jeps Bangsaen Beach er sgu for lækkert , på The Tide Resort....bliver fedt bare at dase rundt om poolen og i baren og så spise en masse go´mad......![]() ![]()
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2006 17:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hold nu op pdrhan du gør mig helt misundelig med det du siger ![]() ![]() men pyt jeg under dig det gerne. |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 12/07-2006 17:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Vi ønsker jer også en rigtig god tur,bare det var os men det kommer jo nok igen . håber i for en dejlig ferie Sirorat og Henning ![]() ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Er misundelig over alle de fede steder i andre kommer hen....