Se indlæg
 Udskriv debat
Chumphon
kanut
Nu er der kun 109 dage til fruen og jeg skal til thailand igen.Grin

Derfor er jeg begyndt at se om der er et sted hvor jeg ikke har været i dette dejlige land.

Efter megen søgen, er det lykkes mig at finde et sted hvor de tale om økoturisme, få turister osv.osv.

Det er i grunden meget nemt 400-500 km. syd for Bangkok ligger Chumphon såmænd.

jeg vil gerne spørge om der er nogle der kender til stedet, om der er en lille by , som vi kan gå en aftentur i og måske også kunne give et tip om et godt billigt hotel (1000-2000) Bath pr nat.

På forhånd tak
hr. og fru. Kanut: Grin

Khun Tee
Hej Kanut.Wink

Jeg kan ikke sige så meget omkring chumpon men jeg har da været der et par gange, der er ikke så mange turister og der er mulighed for at gå tur ved stranden. En lille by hvor der er mulighed for at være turist uden at blive overrendt af turister, der er også prachuab khiri khan og der er heller ikke mange turister. Ved prachuab ligger også Ao manao som er en dejlig strand hvor du kan spise på stranden, der er også Ao noi og forskellige serværdigheder.Shock

God tur og forhåbentlig mange gode oplevelser.Grin
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

jesperfrb
Jeg regner med at være i Chumopn i første uge i november, i det hele taget regner jeg med at se de fleste byer på kysten. Vi har planlagt at kører fra Surat Thani til bangkok og tilbage i en 10 dages tid, og se hele kysten og stoppe hvor der ser godt udCool
Skal gerne komme med tilbage meldingerGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kanut
Tak for svar.

Det lyder da som om at det lige er noget for mig.

Og ja , du må endelig vende tilbage når du kommer tilbage fra turen langs kysten. det ville være dejligt

Hilsen Kanut. Grin

Spring til debat: