Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hjælp hvor køber man europæiske køkkener i bangkok
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2006 12:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
HJælp Jeg har mistet den hjemmeside jeg havde hvor man kan købe europæiske køkkener og lignende i bangkok Og nu nåede jeg jo lige at vise min ven det Så er af jer i bangkok Har i en adresse hvor man køber/ser det i bangkok bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2006 10:21
|
|
Hejsa Ja så fandt jeg noget, men det var i pattaya Jeg kan sgutte finde den side,jeg havde før Men der er åbenbart ingen i bangkok, som har set sådan en butik Men det skal nok gå, så må man bare prøve andre veje bamsen |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 03/08-2006 07:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Klogt spørgsmål, kræver klogt svar. Så er det jo godt at du selv kan klare ærterne ...hyg dig min ven ...![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2006 09:45
|
|
[quote]dardi skrev: Klogt spørgsmål, kræver klogt svar. Så er det jo godt at du selv kan klare ærterne ...hyg dig min ven ... [/quotDavser Dardi Ja men det ville nu være nemmere hvis man kunne finde noget i bangkok. Men lad os nu se,når jeg kommer derud , må jeg jo spørge mig frem bamsen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/08-2006 11:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvad skal du dog med et europæiske køkkener min ven du er der jo aldrig
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2006 12:58
|
|
thaikurt 1 skrev: Hvad skal du dog med et europæiske køkkener min ven du er der jo aldrig ![]() Davser Kurt Det er ikke mig ,men min kone vil ha som gerne vil ha et flot europæisk køkken. Og jeg ved der er andre som også helst vil ha et europæisk køkken. Det er jo også pænere og nemmere at ha med at gøre Så Kurt hvis du snakker med nogen, som ved noget om bangkok, Så spørg endelig, hvor man kigger på køkkener og andre møbler bamsen Redigeret af d. 03/08-2006 13:00 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/08-2006 13:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu er mine kone ligeglade med om det er europæisk køkken. men det er nok fordi hun jo altid har boed her. ![]() Er det fordi i skal havde det til din kone hus for der ligger jo mange i Pattaya jeg ved jo ikke og de saa sende det til hele landet. Redigeret af thaikurt1 d. 03/08-2006 13:30 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2006 13:53
|
|
Davser Kurt Ja det er op til min kones hus Og det er nemmere at kigge i bangkok,når vi alligevel er der Så behøver vi ikke tage til pattaya for at kigge. bamsen |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/08-2006 22:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej Bamse! Jeg har set lidt rundt på nogle thaisider http://www.coolth...oise.co.th http://www.shoppi...alucap.com Henrik Redigeret af John d. 04/08-2006 06:20 |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 03/08-2006 22:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hej bamse mand hvorfor køber du det ikke bare her og sender det ned det må jo være billigt i fragt da de jo næsten sejler tomme derned eller |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/08-2006 22:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej igen Jeg prøver en gang til skriv i google european kitchen for sale in bangkok hen til side 7 og ned til ns udont thani homes og her skal du ned til decorchoise eller metalite Henrik ![]() Link indsat af John Decorchoise: http://www.decors... Metalite: http://www.alucab...ndex2.html Redigeret af John d. 04/08-2006 06:28 |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/08-2006 01:05
|
|
skytte skrev: Hej igen Jeg prøver en gang til skriv i google european kitchen for sale in bangkok hen til side 7 og ned til ns udont thani homes og her skal du ned til decorchoise eller metalite Henrik ![]() Skytte Tak skal du ha for det Så fandt jeg endelig noget Det er sgu sjov at der ikke er en eneste der bor i bangkok som kendte et sted bamsen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/08-2006 13:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Bamsen - Hva´med HomePro de må da ha det du skal bruge.....ligger flere af disse i BKK
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/08-2006 15:59
|
|
Davser Pdrhan Ja jeg har kigget her på nettet, men det er dælme svært at se hvad de evt har Men det er med i overvejelsen Det er jo ikke let,at vælge køkken,eller badeværelse bamsen |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 05/08-2006 05:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hej Bamse.. Find den lokale tusind kunstner i jeres landsby, han vil garanteret kunne lave jeres køkken både flot og meget billigere end et element køkken... le-si |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/08-2006 08:38
|
|
Davser Lesi Nej der er sgutte ingen i den by, som kan lave det Og hun vil gerne ha det med de gode hjørne skabe, og lignende Og ja når hun selv skal betale, så får hun det hun vil ha Og hun har nu boet her så længe, at hun så gerne vil ha det ligesom her i dk. Jeg er godt tilfreds med det køkken der er,,men jeg forlanger heller ikke så meget bamsen |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 05/08-2006 09:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hejsa Bamse Så kik forbi næste gang i kommer her ud... Jeg har en her som garanteret kan lave det.. Så bliver det lavet efter køkkenets mål...... Han er både dygtig og rimelig med priserne.. Og så,langt er de jo heller ikke op til jer at det gør noget Ikke noget med farang pris...... le-si |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/08-2006 10:02
|
|
le-si skrev: Hejsa Bamse Så kik forbi næste gang i kommer her ud... Jeg har en her som garanteret kan lave det.. Så bliver det lavet efter køkkenets mål...... Han er både dygtig og rimelig med priserne.. Og så,langt er de jo heller ikke op til jer at det gør noget Ikke noget med farang pris...... le-si Ok det er rart at finde sådan en, som vil lave noget til rimelige priser Det mangler oppe i den by bui kommer fra Fordi jeg vil gerne ha lavet nyt trægulv også og andre ting Så måske vi kan få ham op og lave et tilbud til os Så bliver de andre i byen skide sure hehehe bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/08-2006 16:29
|
|
der findes så mange butikker i bangkok hvor der der kan købes alle former for køkkener , bare kik ind i nogle af de størrer indkøbscentre der er rigeligt at vælge imellem , også homepro har disse |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 09/11-2006 11:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Hejsa, Der findes både Europæriske wannabe køkkener og rigtige Europæriske køkkener i Seacon Center, eller Seri Center. Men ellers kan du prøve Häffele (Tror nok det staves sådanne) Men prisen på et flot køkken med emfang, ovn, micro ovn, el plader koster også omkring 200.000 hvis bord pladen skal være i marmor. Men ellers er der Boonthavorn på Bangna Trad km 3-4 stykker i retningen mod Chonburi. Michael |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.