Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej!
Jeg vil gerne tage en brugt bærbar pc'er med til en ven i Thailand, men kan hun havde glæde af den da den jo kun har dansk tastatur? Man kan vel sagtens få lagt programmer på Thai ind, men man kan vel ikke skifte tastatur i Thailand???
Håber som altid at en har et godt svar til mig
Hilsen mam
En dansk computer kan skrive engelsk og hvis hun lægger thai prog ind kan den også skrive thai, hvis huh gerne vil have et thai/engelsk tastatur kan hun få et til usbporten som virker fortrinligt. Jeg bruger selv et thai tastatur når der skal skrives thai med min com.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
Jeg er tekniker og lever af at lav rep på fujitsu siemens bærbare. Du kan evt kontakte dem der står for reperation af dit mærke af pc'en og købe delen løst. Det er ikke særligt svært at sætte det i. Et tastatur koster typisk omkring 280 kroner eks moms.
Med Venlig Hilsen
Niels Christian Mohr
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.