Se indlæg
 Udskriv debat
hvorfor banke sin kone
Davser
Jeg kan ikke forstå at mænd som gifter sig,
ja med en dansk eller thai for den sag skyld ,
at de skal banke deres kone.
Nu kender jeg en som er på feire med sin kone
Og fjolset har igen banket sin kone i thailand,
Og hendes forældre er helt ude af den,
fordi hun jo skal med tilbage til danmark igen.
De er nu bange for at han skal banke hende,
her i danmark også, og det har han gjort
Men det er jo det satans, man kan jo ikke tillade sig
at blande sig i andres ægteskab
Jeg har det bar så dårligt over det,
når man ved det foregår,og hvad ser deres barn
Og konen bliver i ægteskabet på grund af penge
hun vil jo være her i dk og tjene penge, ja så er hun nødt til at finde sig i at få bank når han syntes de skal ha lidt aftenhygge

I mine øjne er det kun idioter/psykopater som slår på deres
kone,man kan ikke få en kone til at elske en bedre bare fordi man banker hende lidt.
Ja jeg kender deres forhold særdeles godt,
og også fra før de blev gift, sød og rar var han,indtil han blev gift
bamsenSad

samee
Man skal ikke blande sig, sikken en gang fis, jeg er af en lidt anden opfattelse bamse, gu skal du blande dig, hvis jeg finder ud af at én af mine venner eller bekendte banker deres kone eller kæreste så får han en røvfuld og hvis det fortætter ryger han på hospitalet og hver gang jeg så ser ham får han tæsk, jeg er fuldstændig kold i røven, bamsedreng jeg er sikker på at du kender et par Thaier der lige kan smække ham et par flade hvis du ikke kan tage ham selv.
Bamsefar undskyld men her blev jeg sku gal, ikke på dig.Og du har fuldstændig ret han har knald i låget Grr

swaddii
Hej samee!
kan kun give dig ret det skal man sku ikke bare lade det fortsætte
stakkels kvinde bare fordi sådan en stodder ikke kan hævde sig på andre måder føj for fanden en led karl Angry
Cheersen gang Isaan altid Isaan

solmand
hmm min tævede mig hvad gør jeg så smiler

Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Top High Class Fashion
Det er da bare og stoppe kontakten med saadan en IDIOT han skal nok komme til skade en dag og fortjener det ogsaa.

LeoAngry
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Suk Rak Ning
Man kunne jo også ekvipere manden med et siciliansk slips, så er den potte vist ude.......Shock

Suk..............Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Top High Class Fashion skrev:
Det er da bare og stoppe kontakten med saadan en IDIOT han skal nok komme til skade en dag og fortjener det ogsaa.

LeoAngry

Ja der har du ret
Jeg vil ikke snakke mere med ham
bamsen

lindegaard

Bamsen: desværre hjælper det jo ikke hende at du vælger at vende det blinde øje til, og ikke tale med ham mere... blande sig det skal man efter min opfattelse når der udøves vold, det kan ende galt en dag.. manden der har jo brug for hjælp, han har efter alt at dømme haft en opvægst hvor kolde flade og tørre tærsk var eneste "kærlighed" han fik hjemmefra... disse typer er ofte ret bløde men kan ikke argumentere eller diskutere, de langer bare en flad som forsvar, som oftest er det jalousi der trikker.. få ham til en psykolog... det gjorde jeg med en af mine venner... bevares, sandheden er ilde hørt, men han og konen lever sammen i fordragelighed nu, dermed ikke sagt at hun har glemt episoderne, men såsan noget tager tid... ikke at det retteficerer tærsk, men nogen kvinder kan altså også tirre til langt over grænsen i stedet for at klappe kaje Wink de forstår virkelig at presse en op i hjørnetFrown
Hvis det var en jeg kendte mere end godt, ville jeg helt klart blande mig....
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

Hep
Har konen ikke nogle uofficielle onkler der kan tage idioten med ud på en lille køretur i det Thailandske landskab.. ”Sorry we loose falang”

bastian
slettet
Redigeret af Rasmus d. 22/10-2006 09:39

oleskyum
Det lyder som om mange kender manden og ved hvad der er foregået, det er da lidt drabeligt at opfordre til noget lignende, som han måske har gjort.

Det er noget af et tyndt grundlag, næsten at ønske manden død og begravet.

Suk Rak Ning
Rigtigt Ole, men man bliver jo desværre hurtigt grebet af stemmningen
, for folk der slår er nogen svin...............

Suk

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

rinpoche
bamsen skrev:

Nu kender jeg en som er på feire med sin kone
Og fjolset har igen banket sin kone i thailand,
Og hendes forældre er helt ude af den,
fordi hun jo skal med tilbage til danmark igen.
(

Det er kun totale tabere der banker kvinder.
Desværre er det temmeligt udbredt i Thailand og der blander man sig ikke i husspetakler af denne karakter.
Vores nabo i landsbyen banker rutinemæssigt sin kone og han er langt fra den eneste.
For år tilbage gav galningen gudhjælpemig konen en i panden med sin machete da han var inde i vores hus og var blevet plakatfuld og hun forsøgte at trække ham hjem. "Hun fik mig til at tabe ansigt" var hans kommentar.

Min arbejdskollega boede på et tidspunkt i en landsby ikke langt fra vores. Han havde opholdt sig der en uges tid og var blevet bekendt med de nærmeste naboer.
En eftermiddag hører han larm og spetakel og ser en nabo give sin kone en ordentlig fysisk overhaling.
Han er meget fortørnet og går hen og påtaler det. Han får prompte een på hatten af fyren og giver så ham en tilbage, det finder konen sig ikke i og river så min kammerat i ansigtet.
I det mindste ophørte gennembankningen, men han vil aldrig blande sig i en sådan situation igen og selvsamme situation medvirkede også til at han forlod landsbyen i en ruf, idet det forlød at thai-fyren ikke var færdig med ham endnu.

mvh
rinpoche

Spring til debat: