Se indlæg
 Udskriv debat
Transport fra Khaosan Rd til Victory Monument
nicefarang
Hvordan kommer jeg nemmest fra Khaosan Rd til området omkring Victory Monument

jeg ville tage en taxi, prisen er under 100B. evt. tage en motorcykeltaxi. Og derefter gå ind på Saxaphone club og nyde musiken, saxaphone club er efter min mening et af bkk bedste livemusic steder.

jesperfrb
Hej
Jeg ville aldrig personligt sætte mig på en motorcykeltaxi, og forøvrigt dække rejseforsikringen ikke hvis det går galtShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

nicefarang
Og hvorfor gør den så ikke det ?

Har man udsat sig for en speciel stor risiko ?

jesperfrb
Ja. det har manShock
Undersøgte det da moderen/konen gik i skole i BKK og hun har adresse i dk. Rejseforsikringen villle ikke dække mc-taxi ulykke, men ingen problemer med taxi-meter. Hun skulle fra Phetcahaburi til Wat-po hverdag. Klart hurtigere og billiger med mc-taxi. men uden forsikringShock. Nej taxi-meter, og så hellere betale for det, end en mega hospitalregningFrown

Skal lige sige hun var der 4 uger og dækket af en rejseforsikring købt i DK, og det var med dem jeg undersøgte det. ( Erupæiske og Gauda har samme regler som vores rejse forsikring. Dækker ikke ulykke i TUK-Tuk og og Mc taxi).

Hvis der andre der har andre erfaringer hører jeg gerne fra dem, men det ar hvad jeg har fået at vide fra forsikringenWink
Redigeret af jesperfrb d. 10/08-2006 01:16

Eigil
Hej

Jeg har en årsrejseforsikring hos tryk, ringede til dem for at tjekke, de dækker al skade inc. indlæggelse på hospital.

Hilsen Eigil

Fynboen
Hej!

I.f. S.O.S. International dækker årsrejseforsikringen i Matercard også kørsel med mc-taxi og tuk tuk.
BG Mastercard dækker iøvrigt rejser i op til 2 måneder.

/fynboen

jesperfrb
Takker for svarene!!
Håber så at de dækker hvis der sker en ulykkeFrown

Spring til debat: