Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg ville tage en taxi, prisen er under 100B. evt. tage en motorcykeltaxi. Og derefter gå ind på Saxaphone club og nyde musiken, saxaphone club er efter min mening et af bkk bedste livemusic steder.
Ja. det har man
Undersøgte det da moderen/konen gik i skole i BKK og hun har adresse i dk. Rejseforsikringen villle ikke dække mc-taxi ulykke, men ingen problemer med taxi-meter. Hun skulle fra Phetcahaburi til Wat-po hverdag. Klart hurtigere og billiger med mc-taxi. men uden forsikring. Nej taxi-meter, og så hellere betale for det, end en mega hospitalregning
Skal lige sige hun var der 4 uger og dækket af en rejseforsikring købt i DK, og det var med dem jeg undersøgte det. ( Erupæiske og Gauda har samme regler som vores rejse forsikring. Dækker ikke ulykke i TUK-Tuk og og Mc taxi).
Hvis der andre der har andre erfaringer hører jeg gerne fra dem, men det ar hvad jeg har fået at vide fra forsikringenRedigeret af jesperfrb d. 10/08-2006 01:16
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
I.f. S.O.S. International dækker årsrejseforsikringen i Matercard også kørsel med mc-taxi og tuk tuk.
BG Mastercard dækker iøvrigt rejser i op til 2 måneder.