Se indlæg
 Udskriv debat
Hotel el. guesthouse tæt på den danske ambassade i Bangkok
Hej.

Hotel el. guesthouse tæt på ambassaden.

Nogen som kender et, helst til billige penge.......

Malaysia hotel er tæt på(800b ) Pinnacle lumpini er i samme gade, soi Nagm Duphii men vil anbefale lee 4 guesthouse el. Sala thai til 200b pr natm, begge guesthuse ligge ned af soi sebamphen ca 100m fra 7/11
Redigeret af falang yao d. 21/08-2006 20:16

rinpoche
Bare så du er på det rene med det, Malaysia Hotel er et decideret bøsse-hotel.

Her er et review af stederne på Soi Ngam Duplii af den uforlignelige Bangkok Phil:

It is an area rife with low-class, disease-ridden whores, the most desperate down on their luck foreigners, and the most unscrupulous foreigners and scam artists. It’s also home to some of the cheapest, most run-down guest houses in the city. And in the middle of all this Sodom and Gomorrah is the Malaysia Hotel, a hotel which has the nerve to call itself a 3-star hotel. You take a walk into the coffee shop at midnight, look around at the dregs of humanity perched on its battered, moth-eaten bar-stools and decide how many stars you’d give it.

Jeg ville nok tage deepseadivers råd og prøve soi sebamphen som han nævner.

rinpoche

solmand
hmm ja hvis du ikke vil have ondtSad i nummeren...griner
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Payanak
Jeg er helt enig...snusket område og skod hotel. Eneste positive jeg kan tænke på er at alle taxichauffører kender Malaysia Hotel.

Spring til debat: