Se indlæg|
Hotel el. guesthouse tæt på den danske ambassade i Bangkok
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2006 14:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej. Hotel el. guesthouse tæt på ambassaden. Nogen som kender et, helst til billige penge....... |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2006 15:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Malaysia hotel er tæt på(800b ) Pinnacle lumpini er i samme gade, soi Nagm Duphii men vil anbefale lee 4 guesthouse el. Sala thai til 200b pr natm, begge guesthuse ligge ned af soi sebamphen ca 100m fra 7/11
Redigeret af falang yao d. 21/08-2006 20:16 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/08-2006 13:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Bare så du er på det rene med det, Malaysia Hotel er et decideret bøsse-hotel. Her er et review af stederne på Soi Ngam Duplii af den uforlignelige Bangkok Phil: It is an area rife with low-class, disease-ridden whores, the most desperate down on their luck foreigners, and the most unscrupulous foreigners and scam artists. It’s also home to some of the cheapest, most run-down guest houses in the city. And in the middle of all this Sodom and Gomorrah is the Malaysia Hotel, a hotel which has the nerve to call itself a 3-star hotel. You take a walk into the coffee shop at midnight, look around at the dregs of humanity perched on its battered, moth-eaten bar-stools and decide how many stars you’d give it. Jeg ville nok tage deepseadivers råd og prøve soi sebamphen som han nævner. rinpoche |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 15/08-2006 00:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
hmm ja hvis du ikke vil have ondt i nummeren...grinersolmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/08-2006 16:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg er helt enig...snusket område og skod hotel. Eneste positive jeg kan tænke på er at alle taxichauffører kender Malaysia Hotel. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

i nummeren...griner