Se indlæg|
Turistvisa til TH
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/08-2006 19:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Er det rigtigt hvad jeg har hørt at som dansker kun får 30 dages turistvisa i TH, medens næsten alle andre får 3 MD. Skal man så ud hver md. for at få stemblet pas, eller kan man mod mindre betaling undgå det MVH Kylling |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 17/08-2006 19:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Ja du kan få visa på den thailandske ambasade eller konsulatet i hvide sande, det koster selvfølgelig noget men sådan er det jo altid. Hvis du rejser til Thailand kan du være der 30 dage uden visa og skal så ud for at få nye 30 dage, du kan købe visa til 60 eller 90 dage eller du kan få et 1års visa alt efter hvad du skal bruge.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/08-2006 21:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Kunne være interessant at høre "hvem alle de andre" er der får 90 dage? Mener at vide at dette gælder for new zealændere, men hvem ellers? Derudover er der en lang række nationaliteter der skal søge visum forud for besøg. Før i tiden blev en stafet sendt ud af landet mod betaling og fik stemplet passet hos korrupte immigrationsmedarbejdere. Eller man fik et falsk stempel via khao san road slængets mellemkomst. Denne praksis ville jeg absolut ikke anbefale idag, og en lang række farang der har mærket konsekvensen heraf vil utvivlsomt skrive under herpå. rinpoche Redigeret af rinpoche d. 17/08-2006 21:16 |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/08-2006 21:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg har hørt at Norge, Sverige samt USA bla. automatisk får 90 dage, men da jeg ikke har undersøgt det kan jeg jo ikke være 100% sikker |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/08-2006 21:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Sverige og usa får begge tildelt 30 dages visa on arrival: http://www.thaivi...391.0.html 30 DAY ENTRY WITH NO VISA. This is a list of countries whose citizens may currently enter Thailand and stay as a tourist for a maximum of 30 days without a Visa. Algeria Argentina Australia Austria Belgium Brazil Bahrain Brunei Canada Denmark Egypt Fiji Finland France Germany Greece Iceland Indonesia Ireland Israel Italy Japan Djibouti Kenya Korea Kuwait Luxembourg Malaysia Mauritania Mexico Morocco Myanmar Netherlands New Zealand Oman Papua New Guinea Philippines Portugal Qatar Saudi Arabia Senegal Singapore Slovenia South Africa Spain Sweden Switzerland Tunisia Turkey UAE UK USA Vanuatu Western Samoa Yemen |
|
|
|
| Ole Mosgaard |
Lagt på d. 18/08-2006 03:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Og skulle du være i den situation, at du kan få et visa til f.eks. 1 år, så skal du ud hver 3 måned for at få dit ophold godkendt igen. Ole Mosgaard |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.