Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Der kræves visum til USA - hvis din kone har Thai pas -så svaret er ja!
For dig - går ud fra at du har DK pas får du automatisk visum der er gyldigt i 90 dage - disse landes statborgere skal IKKE søge om visum:
Andorra, Austria, Australia, Belgium, Brunei, Denmark, Finland, France, Germany, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, The Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, San Marino, Singapore, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, and United Kingdom.
Alle andre statsborgere skal ansøge om at få visum til USA
Gir dig ret i det er noget kringlet , hvis der er noget jeg kan oversætte må du endelig sige til!
Redigeret af pdrhan d. 19/08-2006 21:50
hej roald.Vi flyttede til Pennsylvania pga arbejde,min kone er thai.Og jeg mener ikke i for nogle problemer overhovedet.Tag ind og snak med dem på ambassaden,de er ligetil,langt fra så mistroiske som den danske udlænd.
Jeg er helt sikker på at hun for visaet indenfor ganske kort tid.Du skal dokumentere at du/i har arbejde samt at i er gift,ligeledes skal du nogenlunde beskrive hvor ,samt hvad, i vil besøge og evt nogle navne på venner el bekendte.
Men tag ind til dem,eller ring til dem.De hjælper gerne.Ring og bestil et turist visa application.
For os var de flinke.Og det er de sikkert stadig.
send en pb hvis der er noget