Se indlæg|
hvordan lære jeg Thai
|
|
| js1964 |
Lagt på d. 05/09-2006 19:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg er i starten af fyrrene og har været 3 gange i Thailand, jeg er meget opsat på at lære sproget og forstå den lokale befolkning på mine fremtidige rejser til dette skønne land. håber nogen kan hjælpe mig igang |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 05/09-2006 19:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Nu har du muligheden for at lære Thai til hverdagsbrug… Dette er et begynderkursus i Thai, hvor vi vil starte med at få opbygget et ordforråd, som bruges i dagligdagen ved evt. turistbesøg i Thailand, samt træne simpel grammatik. Kurset er endvidere særdeles givende for blandede ægteskaber, hvor mand/kvinde har thai oprindelse og ægtefælle ønsker dybere forståelse for sprog, herunder "sprogfælder" og udtryksmåder. Undervisningen gennemføres af universitetsuddannet dansk lærer, med stor erfaring for thai kultur og integration. Underviser fungerer endvidere som eftertragtet thai sprogtolk for det offentlige. Efter kursus vil du være i stand til at kommunikere "i dialog" med thailændere i hverdagssamtaler. Eleven skal kunne gennemføre en dagligdags samtale med en thailænder Eleven skal have forståelse for de sprogfælder der kan opstå i kommunikation med thailændere. Der er endvidere mulighed for en eventuel studierejse til Thailand, afhængig af deltagertilslutning. Ønsker du yderligere oplysninger kan du kontakte holdets lærer eller skolens kontor. Underviser: Flemming Rasmussen, telefon 2615 8585 Holdstart i 2006/07 LOF ballerup Hold 061401 Tirsdag 24.10.2006 kl. 18:30 - 21:20 Pris: DKK 1195,00 12 mødegange Sted: Parkskolen, klasselokale 27 Hvordan tilmelder jeg mig kurset? Der findes 3 måder at tilmelde sig på. Gennemfør elektronisk tilmelding og betaling på LOF hjemmeside, www.lof.dk/ballerup Kontakt holdets lærer på ovenstående telefonnummer. Kontakt skolens kontor på telefon 4468 2112 LOF Ballerup - Ledøje - Smørum Tapeten, Magleparken 5 2750 Ballerup Telefon 4468 2112 WEB:. Www.lof.dk/ballerup |
|
|
|
| js1964 |
Lagt på d. 05/09-2006 20:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
det må jeg sige, det var et hurtigt svar, jeg vil prøve at undersøge, mange tak for hurtigt svar |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 05/09-2006 23:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
js1964...Der er en billigere måde ,nemlig Søndagsskolen i Nørregade send en PB til Morten Due for mere info Henrik |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 06/09-2006 06:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Hvis du sådan lige vil snuse til det , så er der den her side http://www.learni... . Jeg har selv brugt den til at lære tal og de basale gloser så man kunne prutte lidt på thai
Redigeret af Webmaster d. 06/09-2006 06:37 Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/09-2006 17:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Gør man ikke det på samme måde som i danmark? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.