Se indlæg
 Udskriv debat
Kan ikke sende sms til Thailand med voipbuster
nicefarang
Når jeg prøver at sende sms for jeg beskeden at nummeret er del af en restricted region. SMS is prohibited ?

Det er til en mobil i Thailand.

Jeg mener at der er flere herinde der sender sms til Thailand.

Er det med voip discount eller skype ?

mgj
Der er sket ændringer med mobiltelefonnumrene i Thailand per 1 september, hvilket indebærer at der skal et ciffer mere på nummeret, f.eks. er der kommet et 8 tal foran i Pattaya, ved ikke hvordan numrene tilføjes!!!

Nogle vil dog virke på gammelt nummer et stykke tid!
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand

Stampe
I øjeblikket kan du kun sende en tekstbesked til landekoder, der begynder med +1, +3 og +4. En SMS-besked koster 5 Ct., der fratrækkes din VoipDiscount konto.
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

falang yao
mgj skrev:
Der er sket ændringer med mobiltelefonnumrene i Thailand per 1 september, hvilket indebærer at der skal et ciffer mere på nummeret, f.eks. er der kommet et 8 tal foran i Pattaya, ved ikke hvordan numrene tilføjes!!!
Nogle vil dog virke på gammelt nummer et stykke tid!

Hej MGJ,
Ikke helt rigtigt , det gælder HELE Thailand på mobile telefoni området, d.v.s. at alle nye mobile nr. vil i fremtiden starte med 8123456789 (10 ciffre), og de "ældre" ville stadig fungerer som hidtil, (indtil 30 November) enten som 234567890 eller 8234567890 .
Se hvad det er skrevet tidligere om emnet :

http://www.dansk-...ad_id=2243

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
nicefarang skrev:
Når jeg prøver at sende sms for jeg beskeden at nummeret er del af en restricted region. SMS is prohibited ?

Det er til en mobil i Thailand.

Jeg mener at der er flere herinde der sender sms til Thailand.

Er det med voip discount eller skype ?

Hej Nicefarang,

Ved ikke om de bruger SKYPE, men det er sikkert ikke gratis. Dem som sender SMS til Thailand har sikkert en "dansk" udbyder : TDC-Sonofon-Tele2 o.s.v.

Se iøvrigt :

http://www.dansk-...owstart=40

fra indlæg 56 og frem.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

nicefarang
Det ser u d til at man ikke kan sende sms til Thailand via voipbuster/discount i øjeblikket. Også selvom man har penge på kontoen.

Det går dog fint med alm. sms fra mobil via telmore. Det koster bare lidt mere Smile

Spring til debat: