Se indlæg|
Kan ikke sende sms til Thailand med voipbuster
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 13/09-2006 21:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Når jeg prøver at sende sms for jeg beskeden at nummeret er del af en restricted region. SMS is prohibited ? Det er til en mobil i Thailand. Jeg mener at der er flere herinde der sender sms til Thailand. Er det med voip discount eller skype ? |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 13/09-2006 22:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Der er sket ændringer med mobiltelefonnumrene i Thailand per 1 september, hvilket indebærer at der skal et ciffer mere på nummeret, f.eks. er der kommet et 8 tal foran i Pattaya, ved ikke hvordan numrene tilføjes!!! Nogle vil dog virke på gammelt nummer et stykke tid! Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 13/09-2006 22:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
I øjeblikket kan du kun sende en tekstbesked til landekoder, der begynder med +1, +3 og +4. En SMS-besked koster 5 Ct., der fratrækkes din VoipDiscount konto.
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 13/09-2006 22:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
mgj skrev: Der er sket ændringer med mobiltelefonnumrene i Thailand per 1 september, hvilket indebærer at der skal et ciffer mere på nummeret, f.eks. er der kommet et 8 tal foran i Pattaya, ved ikke hvordan numrene tilføjes!!! Nogle vil dog virke på gammelt nummer et stykke tid! Hej MGJ, Ikke helt rigtigt , det gælder HELE Thailand på mobile telefoni området, d.v.s. at alle nye mobile nr. vil i fremtiden starte med 8123456789 (10 ciffre), og de "ældre" ville stadig fungerer som hidtil, (indtil 30 November) enten som 234567890 eller 8234567890 . Se hvad det er skrevet tidligere om emnet : http://www.dansk-...ad_id=2243 M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 13/09-2006 23:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
nicefarang skrev: Når jeg prøver at sende sms for jeg beskeden at nummeret er del af en restricted region. SMS is prohibited ? Det er til en mobil i Thailand. Jeg mener at der er flere herinde der sender sms til Thailand. Er det med voip discount eller skype ? Hej Nicefarang, Ved ikke om de bruger SKYPE, men det er sikkert ikke gratis. Dem som sender SMS til Thailand har sikkert en "dansk" udbyder : TDC-Sonofon-Tele2 o.s.v. Se iøvrigt : http://www.dansk-...owstart=40 fra indlæg 56 og frem. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 13/09-2006 23:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Det ser u d til at man ikke kan sende sms til Thailand via voipbuster/discount i øjeblikket. Også selvom man har penge på kontoen. Det går dog fint med alm. sms fra mobil via telmore. Det koster bare lidt mere ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.