Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Det var pokkers.
Jeg husker udsendelsen i fjernsynet omkring fyrene der stod og ventede på hende ved hovedbanegårdet med buketter i hånden.
2 af mine arbejdskollegaer har udvekslet emails med hende, uden at det dog kom til mere end det.
Mundus vult decipi!
De kloge narre de mindre kloge. Inden jeg fandt sammen med Ning chattede jeg også med mange og et par stykker af dem prøvede også om de ikke kunne få mig til at sende dem penge, mit svar til dem var: Fuck dig din cyberluder..........Om det var mænd eller kvinder, ja hvad ved jeg.........
Suk......
[small]
De fleste der chatter meget har sikkert også støt på den slags.
[/small]
Ja, de mænd der hoppede på limpinden, må nu sidde med røde øre og klarineten i brystlommen ( kan ikke lade være med at grine lidt )
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/09-2006 18:29